#26 Skrevet Desember 8, 2007 Jeg fant ut av dette i dag, de to kabelskoene som sitter på giveren satt intill hverandre, løsten de og plasserte hver for seg, og nå funker det som det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 9, 2007 Men lurer fortsatt litt på hvor man får tak i vacuum meter... merke auto gauge. Ingen som har det her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 12, 2007 Nærmeste jeg kommer en slik måler, må bli Fuel/Air måler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 12, 2007 Ja, men er jo denne http://www.bilxtra.no/?ItemId=3504. Men vil gjerne ha den i samme serie som den oljetrykksmåleren jeg har fra før: http://www.bilxtra.no/?ItemId=3488 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 20, 2008 Jeg brukte bare strømtyv til lysbrytern, skrur jeg på lysene til speedometer skrur jeg på målerne... Blir det da mulig å kunne dimme lyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 20, 2008 Bare for å svare på det med vakuum måler.. Nå vet jeg biltema har tatt inn "smoked" auto gauge målere... Sett både vakuum og turbotrykk der. Som Tor Sumstad skrev tidligere, så kobler du deg inn på f.eks setevarmer-bryteren, dermed får du dimming med resten av belysningen i bilen. Evt. så er det mulig å montere egen dimming, bare til målerene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 20, 2008 Bare for å svare på det med vakuum måler.. Nå vet jeg biltema har tatt inn "smoked" auto gauge målere... Sett både vakuum og turbotrykk der. Som Tor Sumstad skrev tidligere, så kobler du deg inn på f.eks setevarmer-bryteren, dermed får du dimming med resten av belysningen i bilen. Evt. så er det mulig å montere egen dimming, bare til målerene dine Ok, takk for det Burde lest nøyere her ser jeg. Har sett de målerene på biltema, de ser faktisk ganske kule ut... jeg får nok prøve de. Kjøpte samtidig en sandwich adapter til oljefilteret på biltema, håper det vil passe greit på uten at det blir for trangt. Hvilken vakuum-slange kan jeg koble vakuum-meteret på forresten? Har 1,8 sugemotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...