Priser og info om motorvarmer / kupevarmer

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt dette på noen av mine biler, og nå begynner jeg å bli så gammel at jeg har skrapt mine siste ruter ... I år vil jeg heller nyte synet av naboens skraping .. hehe

Jeg har hørt om Webasto og Defa Warmup, men er litt nysgjerrig på om andre har erfaring med andre "ukjente" merker og ikke minst pris på dette. En vil jo helst betale MINST og få MEST mulig. :)

Tar jeg ikke feil ligger Defa Warmup på rundt 4500,- uten montering.

Webasto ca 5000 på ebay.

Noen tips / erfaring / anbefalinger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at møller kommer med sånn høstkampanje snart å der pleier de å ha med sånn defa warmup pakke til en rimelig penge:-)

De har hatt det de to siste årene, å da med tre foskjellige pakker: motorvarmer, motorvarmer å kupevarmer og og de først nemte med tidsurstyring i bilen.Tror velikeholdslading av batteriet også er med i den siste pakken om jeg ikke husker feil.

Jeg benyttet meg av den mellomste pakken. kostet da 3700,- ferdig montert for to år siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det vel sies at å ettermontere webasto er veldig mye jobb, ditto meget dyrt. Defa Warmup kan man lett montere selv, bortsett fra selve elemtentet i blokka. Kjøpte alle delene og monterte selv på min Audi 100 for et par år siden, tror ikke det ble mere enn 2500,- for alt med tidsstyring og kupèvifte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sats på Defa du. Antakelig det billigste, letteste å montere og det som fungerer best. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det vel sies at å ettermontere webasto er veldig mye jobb, ditto meget dyrt. Defa Warmup kan man lett montere selv, bortsett fra selve elemtentet i blokka. Kjøpte alle delene og monterte selv på min Audi 100 for et par år siden, tror ikke det ble mere enn 2500,- for alt med tidsstyring og kupèvifte.

Du slipper vel ikke unna ledningen til denne prisen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med et Defa system er du avhengig av ei strømtilkobling 220 volt ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.