#1 Skrevet September 18, 2007 Kan noen forklare meg hva lasteavhengig ventil er? En bil jeg vurderer å kjøpe har fått merknad på NAF-test om at den sitter fast (???) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2007 Det er en ventil som sitter i forbindelse med bakakslingen på bilen og regulerer bremsekrafta til bakbremsene avhengig av hvor mye last du har i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2007 Takk! Den kom kjapt. Vet du (eller noen andre) om det er dyrt å reparere slikt? Bilen det gjelder er (med fare for å bli bannlyst her på forumet) en Peugeot 206 gti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2007 Den kostet 3000,- til min Audi 100, arbeid i tillegg. Ringe et Peugeot verksted å spørre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2007 Den kostet 3000,- til min Audi 100, arbeid i tillegg. Ringe et Peugeot verksted å spørre? litt off topic, men da har du betalt grasalt mye. jeg betalte 1200kr for den til 80`n jeg hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2007 ...og i de fleste tilfeller kan litt rustløser og litt håndarbeid (nei, ingen kofferttenking!) løsne den igjen, da det sjelden er selve innmaten som sitter, men stort sett armen som formidler bevegelsen til ventilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2007 litt off topic, men da har du betalt grasalt mye. jeg betalte 1200kr for den til 80`n jeg hadde Var den prisen dem ville ha på Møller det. Den er forresten ganske mye billigere til 80 enn til 100. 277 euro til 100 mens bare 138 euro til 80. Dette er priser uten mva i tyskland. Bare å gange med kursen og legge til mva, så finner man ca pris i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2007 Var den prisen dem ville ha på Møller det. Den er forresten ganske mye billigere til 80 enn til 100. 277 euro til 100 mens bare 138 euro til 80. Dette er priser uten mva i tyskland. Bare å gange med kursen og legge til mva, så finner man ca pris i Norge. den er lik på allle audi med fwd, men nok om den saken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2007 Ikke samme delenr og ikke samme pris, å da sjekka jeg 2Wd på begge. Men spiler ingen rolle, var vel en Peugeot det var snakk om her egentlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...