Anbefalte innlegg

Hadde store planer om å hell-lakkere bilen, da bakfanger, frontfanger og div er slitent. Men så tenkte jeg ut en løsning - jeg kan kjøpe RS6 front, sideskjørt + bakfanger. Det jeg da lurte på, er om RS6 skjørter erstatter org. plastskjørtene jeg har på bilen i dag? Og RS6 front + bakfanger, er dette uten den plast-delen som sitter nederst på orginalfangerene som folk ofte "lakkerer helt ned"? I så fall, hvilket RS6 sett er det beste? Kikker litt på det som er illustrasjonsgult på hos NBS : Denne siden

Ellers trenger jeg lakkering av 2 skjermer, og dette kan jo gjøres mens de sitter på bil.

På forhånd takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glem det...

du må bytte panser, skjermer forran+bak, lykter, fangere++++ tja, det meste : rolleyes

Mye jobb og utrolig dyre deler. Da ville jeg heller kjøpt meg en rs6 : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hææ?? Vet jo om mange med A6 med RS6 styling fangere. Jeg tenker ikke på org. RS6, vet jo at det bare passer til 4.2 A6 med widebody.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs6 sideskjørtene fra Dietrich skal poppes/limes/skrues utenpå de orginale hvertfall .

Jeg skrinla prosjektet og nøyde meg med S6 lister på dørene istedet .. selv om det ikke er den mest optimale løsningen.

Det ble for mye spakkelarbeid og svineri for å få dietrich rs6 listene til å passe rett å slett.

Har sett bilde av bilen til en kar i klubben som har klart dette temmelig pent likevel . Som alt annet blir det vil til syvende og sist et spørsmål om tid og kostnad.

Trenger ikke bli såååå dyrt å bytte til orginaldeler forøvrig . Ser på ebay at det tilstadighet selges kit med framskjermer,panser,og framfanger orginalt . til en svært overkommelig pris.

Ved dog ikke hvor lønnsomt eller ikke det er å få shippet denslags opp til norge.

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6557 her er min med RS6 stylinga .. dog uten S6 listene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var veldig pent det der!! :tilber: Fikk en pris fra NBS på 9500 for fullt kit fra Rieger. Men ser at du ikke har ryggesensor! Det har jeg. Finnes det noen RS6 fangere med ryggesensor?

Hvilket merke har du forresten på RS6 kittet dit? Hvor fikk du tak i RS6 interiør listene? Og hva har du gjort med grillen din? Hehe mange spm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt om Rieger sitt RS6 kit ser særlig orginalt ut eller ikke. Jeg er ganske happy med mitt som er fra dietrich. Synes det ser temmelig orginalt ut. RS6 carbon interørlistene er kjøpt på ebay.. betalte rundt 2000.- for de. Sjekket pris på Møller før jeg shoppa på ebay, møller skulle har rundt 12 000.- haha. Så takk men nei takk. Det er sjelden disse ligger ute på ebay..så det lønner seg å følge med å være på hugget.

Som du ser så har jeg grillen som er pre-facelift. Har du faceliftgrillen kan du kjøpe en orginal RS6 grill og modifisere denne.

Har du pre-facelift så må det litt mer jobb til . Jeg har puttet et RS6 gitter i orignalgrillen min , og montert ringer og badgestyla den . Litt usikker på den badgestylinga egentlig.. yay or nay .. da var jeg yay ..nå er jeg ney.

Tror du må over på orginalvare hvis du skal ha med ryggesensor. evt borre hull og montere de du har i fangeren din i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.