#1 Skrevet September 18, 2007 driver å vurdere xenon til min s2.. sitter rs2 linselykter på den.. hvilken pære bør jeg ha?? mulig å få både i fjernlys og nærlys?? evt spredere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2007 Javisst ... sitter H1 pærer både på fjern og nær, tåkelysa er det vel H3 om jeg ikke husker helt feil Og anbefaler da kit som er 5300K da alt annet blir veldig blått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 hvilken pære bør jeg ha?? Du bør ha pærer som passer:p Men angående kelvin, jeg har 6000k i min bil, å de er ikke "veldig blå" riktignok blåskjær på reflexskilt og den hvite stripa langs veien, men de gir veldig godt lys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 Egentlig er det 4300K som gir mest/best lys (3200lumen) men av egne erfaringer synes jeg 6000K (2900lumen) lyser opp i terrenget/veien/grøften bedre enn 4300K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...