#1 Skrevet September 18, 2007 Hei Har i dag fått ettermontert Xenon lys i min bil, en Passat 2002 2.0 3BG. - Hvis jeg bare setter på tenningen, tenner det ene OK, mens det andre blinker litt, for så å ikke tenne i det hele tatt. - Hvis jeg starter motoren tenner begge, men det ene er litt kraftigere enn det andre. - Hvis jeg plugger ut en av dem, lyser den andre som den skal. Pærene er koblet til hver sin burk. Eneste felles for lampene er strømmen fra bilen. Har fått tips om å måle spenningen i bilen, men synes jo dette er litt rart, da jeg ikke har hatt problemer med strøm tidligere, og Xenon lampene trekker jo bare 35W. Noen forslag her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2007 Kan jo være spenningsfall i ledningsnettet fram til lampa da ? Å måle spenningen på inngangen til ballasten er jo enkelt nok.. Ellers vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2007 Ja, det er en ting som jeg skal gjøre i morgen. Har kikket litt rundt på forumet her, og noen snakker om at det kanskje bare er 9V til de gamle lampene. Skal måle i morgen. Er det tilfelle er jo et lysrele tingen. Men blir jo litt ekstra mikk-makk da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2007 er ikke det samme som på modellen føre da? der må det lages en jumpe ledning i en kontakt bak sparkepanelet. Står i noen tråder her på forumet om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...