#26 Skrevet September 26, 2007 I den nederste står det: "De byr herved på et komplett sett for ettermontering av xenon-lys i en VW Touran. Alt er inkludert unntatt ledningsnett som man også får kjøpt her på Ebay for €70-80. Settet inneholder to lyskastere komplett med styreenheter og pærer, ikke brukket av noen fester. Delenummer 1T0 941 031. To styreenheter, delenummer 1T0 907 391. To tennere, delenummer 1307329076. To aksellastsensorer for foraksel og bakaksel (automatisk høydejustering), delenummer 1K0 941 273. Styreenhet for automatisk høydejustering, delenummer 1T0 907 357. To adaptere for tilkobling til eksisterende ledningsnett til lykter. Anlegget tok jeg ut av min egen bil i går, da jeg må levere bilen på tirsdag. Ny Touran er bestilt, denne gangen med original xenon - det er noe jeg ikke vil klare meg uten." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 26, 2007 Ok.. Da vet jeg det med kablene ihvertfall.. Magnar, har du linse på nærlyset ? Eller standard reflektor ? Ville trodd man fikk bedre lysbilde med linser.. Måtte du gjøre noe med hensyn til can-bus ? Eller har ikke bilen din det ? Jeg har linser ja, så er kanskje litt bedre det, og bilen min har ikke Can-Bus nei, men jeg måtte koble vekk en motstand som senker spenningen ved dags-kjørelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 26, 2007 Takk for oversettelsen Eyvind ! Ok, da kunne jeg kjøpt lykter, lastsensorer og tennere.. Da mangler jeg kun kabel-overgang og lyktespylere.. Dette er vel kabelsett til lyktespylere, så vidt jeg kan skjønne ihvertfall.. http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p910_Kabelsatz-Scheinwerferreinigung-Touran.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 26, 2007 Jepp, det er kabler til spylerne. Trodde Touran hadde standard spylere på alle modellene: klø : De lyktesettene er også like mine lykter, som er fra original 05modell. De passer din bil. Hvis du ikke har spylere er det mulig du faktisk må bytte fangeren. Det må man på Passat 3BG ihvertfall. Det burde du i tilfelle undersøke. Så jo kjekt ut det settet brukt med sensorer og alt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 26, 2007 Hva er denne face-liften det snakkes om ? Bilen min er en 06 modell, registrert i sept 05. Og lurer derfor på om disse lyktene passer min bil.. Noen som vet ? Facelift ser ut som dette, og ja, lyktene passer hvis du bytter alt annet i fronten også. Panser, støtfanger, skjermer, grill etc. etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 26, 2007 Jeg visste ikke at min hadde lyktespylere før jeg brukte spylingen engang, med hovedlysbryteren "på", da kommer lokket opp, spyler lykta, og forsvinner igjen;) verdt å sjekke, om du ikke er sikker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 26, 2007 Facelift ser ut som dette, og ja, lyktene passer hvis du bytter alt annet i fronten også. Panser, støtfanger, skjermer, grill etc. etc. Det er jo faceliften ja, men de lyktene han linker til er de riktige til bilen hans, altså før faceliften. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 26, 2007 hmm Har spylt ruta masse, har deksler på den rette plassen i fangere.. Så jeg trodde det var spylere.. Men har ikke testet med hovedlysa PÅ.. Bare med automatiske kjørelys.. hmm, ut å prøve nå.. hmm nei ingen spyling av lyktene.. Hverken med lys på eller PÅ.. Dekslene er der ihvertfall.. Så det burde ikke være nødvendig med nye fanger foran.. Bare masse krims-krams inni fangeren.. Ok Per, så facelift er det jeg kaller den "nye" modellen... Lurte på om det var noen andre endringer på bilen fra 03-06 liksom. Får kanskje etterlyse noen med ebay.de konto og paypal-konto da .. Så kanskje jeg kan få kjøpt litt ting derfra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 8, 2007 noen som har ettermontert xenon på touran? er spent på å høre hvordan man gjør det med de festene til pæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 12, 2008 Eg tar opp igjen dinna tråden da eg og lurer på korleis man monterer xenon kit på en touran 2004=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 2, 2008 Dette lurer jeg også på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...