#1 Skrevet September 18, 2007 Overskriften sier det meste. Noen som har gjort dette? Vil nemlig ikke ødelegge noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2007 Må da være noen som har gjort dette her?? Er vel samme som på tiptronic! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 Jeg har skiftet til Momo, men akkurat nå så husker jeg ikke helt hva jeg gjorde. Det var egentlig gjort på 2 min å demontere. Skal sjekke litt på den gamle å gi deg tilbake melding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 Er litt usikker men du må sette den i 3, og mener at du skal holde ut knappen mens du tar et skrujern mellom girkula og girstanga. Da skal det skje noe å du forstår resten selv. Ikke noe godt svar, men mulig det holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 Ok, får prøve litt forsiktig. Jeg har jo multitronic, så jeg har jo ikke noe som heter 1., 2. eller 3. liksom.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2007 Er litt usikker men du må sette den i 3, og mener at du skal holde ut knappen mens du tar et skrujern mellom girkula og girstanga. Da skal det skje noe å du forstår resten selv. Ikke noe godt svar, men mulig det holder. Har du forresten link til girkulen du har satt på? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2007 Fant noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2007 Ferdig montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...