#1 Skrevet September 18, 2007 Hei godt folk Eg har eit lite problem som kommer og går på min kjære passat 35i stv fra 1994:( Glødelampen min slutter ikkje og lyse og når denn lyser så starter ikkje bilen pga mangel på strømm til Magnet ventilen på Diesel pumpa. Forige gang dette skjedde så gjorde jeg følgende: 1: Byttet Motor styring(passet på og få en med samme VAG nr og til samme bil) og dette hjalp fortsatt ikkje 2: Koblet meg opp en ledning fra Bateriet og rett bort på diesel pumpa og da sløknet gløde lampen og bilen gjikk. fjernet denne ledningen og bilen var som ny. Har nå kjørt med bilen i en måneds tid og alt har virket fint. Men i dag så lyste først gløde lampen litt lengre en vanligt, menn startet. menn så skulle jeg inn og hente mobilen så kubba bilen. komm ut og nå er den akuratt som den var for en måneds tid siden. Noen her som vet hva som kan være galt? MVH Alf Arne Hauso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2007 ingen som vet? Haster litt pga skall på jobb i morgen tidligt :Phehe MVH Alf Arne Hauso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 Hmm, skulle si at sikkringen kanshe er gåen til glødepluggene ? Den sitter inntil torpedoveggen i motorrummet. ? da lyser det hele tiden og bilen starte ikje. Skal no i utgangspunkte starte uansett når det fortsatt er så varmt ute som det er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 Joda har vert inne på tanken. men det som er problemet at det kommer ikkje srtømm til diesel pumpa. så gløde lampen varsler tydligvis at det er en feil i systemet! har byttet sikring og reele til motorstyring uten at det hjalp. Andre forslag?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 Feil søkt litt i dag. fikk starta bilen og koblet ut LMM. menn motoren gjikk likt uten noen endringer i turtall eller noe. er dette ein feil som kann gjøre at bilen ikkje starter? MVH Alf Arne Hauso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2007 BUMP BUMP (A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2007 Er det INGEN andre som vet???! ;( dette lyder ikke bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2007 BUMP BUMP BUMKP BUMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...