#1 Skrevet September 18, 2007 Er det nokon her som har montert Allroad gitter i en standard A6 front? Lett el vanskelig å få festa det, og kven leverer??? Et lite bilde av der eg gjerne vil ha "Allroad" gitter i stadet for plast: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2007 Er det nokon her som har montert Allroad gitter i en standard A6 front? Lett el vanskelig å få festa det, og kven leverer??? Et lite bilde av der eg gjerne vil ha "Allroad" gitter i stadet for plast: [ATTACH]74964[/ATTACH] Du klarer sikkert og tilpasse de nettingene fra Allroad, eller bare likegreit kjøpe en RS6 fanger:), de er mye finere... Disse du har orginalt er stive, skal du kutte i disse, vil de bli mjuke og lite medgjørlig, men alt går. Så kan du tilpasse nettingen og lime den inn... Legger ved noen bilder av min gamle, så kan du se. Hadde jeg skulle byttet noe fra Allroad, så hadde det vært alulistene på siden (se bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 Skyter inn eit spm. her. Litt vanskelig å sjå men er alulistene i crom slik som takrails'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 rs6 front er fin jeg kommer til å ta på til våren på min a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 Skyter inn eit spm. her. Litt vanskelig å sjå men er alulistene i crom slik som takrails'n? Tror det er børstet alu... Husker ikke: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2008 Leverandør RS6 front? Ka pris må en regne med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...