Tilpasse bakfanger til eksos på Audi A3

Anbefalte innlegg

Skal sette på nytt effektanlegg, men må tilpasse bakfangeren... "se link"

Noen som har erfaring med dette? Kan jeg skjære uten å måtte lakkere? Noen som evt. gjør dette i Akershus/Østfold område?:confused:

http://www.simons.se/Bildarkiv/040DH0DR_avgassystem_exhaust_simons_audi_8P_vw_golf_FSI_TDI_03-_rostfritt_stainless.htm

Det beste vil nok helt klart være å bytte nedre del av fangeren, for eksempel kjøpe Oettinger sin nedre del. Denn må da selvsagt lakkeres. http://www.oettinger.no

Det vil nok kanskje gå an å skjære ut, men det skal mye til å få det likt med hullet på andre siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan vil det se ut uten full pakke..? (sideskjørt og frontfanger)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jo selvsagt se best ut med full pakke, siden den nedre delen til Oettinger bygger litt lengre ned enn originalt, men på den andre side, så bygger ikke sideskjørtene til Oettinger mye ned, så jeg tror ikke det vil bli ille med bare fanger bak heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er jo ingen tilhenger av å fjerne identiteten på bilen (les:ringene), men bortsett fra det så så det ikke ille ut det der.

Når det gjelder å bytte den så tror jeg du må av med frontfangeren, siden den er skrudd på baksiden. Men det er vel rundt 10 skruer får å få av fangeren, så det er ikke så ille jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg også ville valgt oettinger løsningen når jeg ser på den ja. Hvertfal siden det kun er snakk om å bytte nedre del av fangern. Når det gjelder grillen syns jeg den var helt ok. Blir tøft det, men du som er så høyderedd må se å få slept den ned på jorda snart! :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal ned... Blir faktisk litt svimmel i den høyden den er nå:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.