#1 Skrevet September 19, 2007 Vurderer å åpne min kasse mens den er ute for å se om jeg kan helbrede den på egenhånd;) Noen som har en side med noe info eller noe somhelst som kan hjelpe? Frister fint lite å kløyve den før jeg vet litt mer om hva som kan og hva som ikke kan sprette og dette ut i det man deler den: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2007 Splittet Galant kassa på bilen til en kompis en gang. Og lovet meg selv å aldri splitte en kasse igjen. Ramlet vel ut ca 60-70 deler av kassa og skal love deg det var litt av ett puslespill å få dette sammen igjen. For å gjøre en lang historie kort så betalte kompissen min 4000 kr for at en "proff" satte den sammen med nye synk ringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg så slike møbeltegninger av girkassene i Bentley Publisher sine reparasjonsmanualer.. Har ikke programmet på hånda, men sikkert andre som har det installert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 Vurderer å åpne min kasse mens den er ute for å se om jeg kan helbrede den på egenhånd;) Noen som har en side med noe info eller noe somhelst som kan hjelpe? Frister fint lite å kløyve den før jeg vet litt mer om hva som kan og hva som ikke kan sprette og dette ut i det man deler den: smil : Et lite tips, hold fingrene unna de kassene, med mindre du vet hva du driver med, er mange feller å gå i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 http://home.online.no/~eskaala/RS2/RS2%20Workshop%20manuals/Gearbox%20CRB.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2007 Der fikk Jan noe å bryne seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2007 Der fikk Jan noe å bryne seg på Han sitter vel å googler etter en engelsk - bergensk ordbok nå tenker jeg! Takk for interersant lesestoff, litt spennende å bla i.' Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2007 Haha... Deilig! denne printes ut og bringes ut i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2007 Et lite tips, hold fingrene unna de kassene, med mindre du vet hva du driver med, er mange feller å gå i Spiller ingen rolle om den blir mer herpa. da jeg uansett har vurdert ny kasse.. En gang må man jo prøve dette og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2007 ... gi oss en update da, med bilder hehe. Hva er det du driver med nå da Jan, startet trimming av S6`n nå el? Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2007 kikker dere her :http://home.online.no/~eskaala/RS2/ så finner dere flere utgaver av disse pdf filene .. Da kan du herpe motor elektrisk etc etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2007 ... gi oss en update da, med bilder hehe. Hva er det du driver med nå da Jan, startet trimming av S6`n nå el? Mvh Magnus har vel "startet" for 6 mnd'er siden:) Bilen er i deler for the moment:) http://www.bankraner.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...