#1 Skrevet September 19, 2007 Hvor og hvilket utvalg finnes som kan settes på der den orginale nedre delen er klipset fast???? Anyone?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2007 Ingen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 opp opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 Nork Bildelsenter har denne: ASP=3134375[O]Type=VW[O]Model=Passat[O]Year=2002[O]Varegruppe=0362"]Frontspoiler Vurderer denne selv, men er redd den blir laaaav på min senkede Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 Tja, kanskje den er grei? Min er senket også, men tror nok det skal gå....... Hmmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2007 Samme som denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2007 WOW!! Hvor mye har du senka din "Passelav"?Min fremstår jo fortsatt som et høyhus sammenligna med den der. Kommer du i det hele tatt helskinnet over fartshumper? Den spolierleppa passer meget bra på en senka Passat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2007 Er nok ikke min, den er nok høy som et fjell i forhold. Bilen tilhører en kamerat, som også er medlem her... Husker ikke i farta hvor mye den er senka, men tipper det er rundt 90-100mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2007 Tøfft!!!!! tror eg må ha en slik lippe:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2007 Samme som på min. Men jeg handlet hos Styling tech noe som var billigere da.Sjekk pris. Legger ved et bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2007 for ein strøken bil du har Stian!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2007 Jeg har en slik leppe liggende, ubrukt. 1730kr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 24, 2007 Passer denne på Passat 3B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 24, 2007 Tror nok ikke det, men du har jo Votex/Ms Design sin. Veldig lik å fås kjøpt hos din lokale forhandler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 3, 2008 Jeg har en slik leppe liggende, ubrukt.1730kr! fortsatt til salgs `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...