Passaten har fått "sig i ræva"

Anbefalte innlegg

Føler at Passaten har blitt lavere i ræva i senere tid.

Kan det vere sig i fjærene (senkefjærer type Cobra kjøpt på Autospar, Køyrte ca 45 000 km)??

Kan det event. hjelpe å berre skifte til nye demparer bak (bilen er køyrt 182 000 km, og sikkert aldri vert skiftet)??

Mvh

Edvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp senke skåler av meg, og få rette stuket! De senker bilen foran!

Send PM for info! Eller søk på senkeskåler

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nok tro at demperene har gjort sitt når bilen har rundet 180K ja,jeg ville byttet dempere rund baut da. :)

Kjøp Gule koni dempere så har du muligheten til og justere hardheten eller om du evt monterer justerbart senkesett. :D

Men min er også lavere bak enn foran,jeg har også Cobra fjærer.De har nok en tendens til og sige en del virker det som. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved kjøp av orginale (eller tilsvarende) demperer, vil bilen da kanskje presses litt opp igjen bak?

Ville vert fint om det berre var det som skulle til:p

Hadde i alle fall ikke tenkt å ha den lavere framme ved kjøp av senkeskåler, og hadde heller ikke tenkt å kjøpe justerbart understell, da det koster en fot og en arm;)

Mvh

Edvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det samme på min, var hos Olof Ericson, de plukka ned alle 4 demperne, satte tilbake de fremre da de var som nye, bakre dempere og fjører ble bytta. Da kom ræva opp fra bakken igjen ja:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.