#1 Skrevet September 19, 2007 skal lakkere mine speil på min A6 så eg lurer på ken som lakkerer bra og billigt i tromsø.noen her som har fått gjort det??pris?? Takker for alle svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2007 føler meg litt skutt etter her send meg mld en dag så kan vi se på saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 skal lakkere mine speil på min A6 så eg lurer på ken som lakkerer bra og billigt i tromsø.noen her som har fått gjort det??pris?? Takker for alle svar;) Du, har du sjekka at speilan dine ikke er org RS6 speil...?? Bare så du ikke lakkerer noe sånt liksom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 føler meg litt skutt etter her send meg mld en dag så kan vi se på saken flotters...;)sender mld imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 Du, har du sjekka at speilan dine ikke er org RS6 speil...?? Bare så du ikke lakkerer noe sånt liksom... jepp dem er orginale,men synst når eg har sort resten på bilen så synst eg så speila og skal bli sorte: rolleyes..sjekk her http://www.mobile.de/cgi-bin/displayAddPics.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&DatasetNumber=11111111231876846&Picture=0 sorte RS6 speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...