#1 Skrevet September 19, 2007 har søkt,finner ikke noe.. Noen som vet tennings rekkefølgen? har byttet plugger og pluggkabler og nå vil den ikke starte, har prøvd og prøvd, byttet om og prøvd gamle fordeler lokket og et annet osv osv.. nå vil jeg ha start på den før jeg blir gal!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2007 1-3-5-4-2 eller 1-2-4-5-3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 Ingen som er helt sikre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 Det er nok 1-3-5-4-2 tror jeg. Forresten ikke sikker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 1-2-4-5-3 å jeg er 100% sikker Mener det står på sida av blokka eller toppen også Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2007 Det er nok 1-3-5-4-2 tror jeg. Forresten ikke sikker.... Prøvde den nå,nesten start,men veldig lite strøm igjen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2007 1-2-4-5-3 å jeg er 100% sikker Mener det står på sida av blokka eller toppen også Tom Rune Denne stemmer, fant det på siden av blokka.. bilen starter ikke nå heller.. så nå ble jeg enda mer lei! forbanna drit.. og jeg som skulle kommet meg på jobb... jaja.. da står jeg blank for hva det kan være... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2007 hva skjer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2007 hva skjer da? Motoren går rundt, men tenner ikke,bare går rundt og rundt.. bensin får den nok av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2007 dette er 3b eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2007 dette er 3b eller? jepp.. det stemmer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2007 sjekket om du har gnist da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2007 sjekket om du har gnist da? jepp,men skal sjekke på nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 19, 2007 Var som jeg fryktet.. 0 gnist på 1`rn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 19, 2007 prøv å bytte rotor og deksel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 19, 2007 prøv å bytte rotor og deksel:) har nytt deksel men det var feil, så jeg har prøvd det gamle jeg har og et annet jeg har lånt,men da prøvde jeg med feil tennings rekke følge.. snakket akkurat med en kompis på tlf og han tror at jeg ikke har fått på lokket riktig.. så jeg skal prøve igjen i morra da det er lyst ute.. Rotor ja.. hvis du finner noen som har ny så ja takk.. men min så bra ut, lokket var slitt. Skal få byttet lokket i morra så jeg får ett som passer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 19, 2007 nytt koster ikke dette lokket mer enn 250 da.. du kan også se over kablene så du ikke har overslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 19, 2007 nytt koster ikke dette lokket mer enn 250 da.. du kan også se over kablene så du ikke har overslag har kjøpt nytt,men det var feil.. gidder jo ikke betale for nytt når jeg fikk feil.. men rotor har ikke jahre,olrud eller mekonomen. Kablene er helt nye og sitter riktig plassert der de skal.. skal forsøke mer i morra.. og ta toget på jobb igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 21, 2007 feil fikset. bilen går igjen.. men med gamel rotor, den gamle sitter veldig godt fast.. nye plugger, pluggkabler og fordelerlokk... rotoren ligger i hanskerommet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 21, 2007 hva var feil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 21, 2007 hva var feil da? Fikk først feil fordeler lokk.. og da jeg fikk riktig rotet jeg litt med tennings rekkefølgen,men fikk det nye lokket i dag og visste tennings rekkefølgen så startet bilen på første forsøk og går som normalt uten fjusk eller noen tegn jeg hadde før bruddet i kablene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...