#1 Skrevet September 19, 2007 Selv om det lakker og lir mot vinter så planlegger jeg allerede nye felger for neste sesong. Skulle vel gjerne hatt 19", men har innsett at 18" er det mest fornuftige både med tanke på pris og veiforholdene i vestfold. Lurer derfor på om noen har bilder av 4B avant med 18". Har org. sportsunderstell, så bilen er ikke noe høydehus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2007 Jeg har en 4B og er i samme situasjon som deg (litt ufrivillig, ettersom en punktering førte til en stygg skade på den ene felgen). Håper noen kunne gi litt inspill her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2007 Her er min med 8.5x18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2007 Snasent Ser ut til at 18" blir bra størrelse. Noen som har forslag til noen rimelige alternativer som er av ok kvalitet? Har bla kikket på polerte A8 som jeg tror vil kle bilen godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2007 Da spørs det om det ikke blir disse felgene i 8.5x18, ET38. Hva tror folket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2007 Fete felger. Tror det kommer til å ta seg bra ut på bilen din jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...