#1 Skrevet September 19, 2007 Begynner og bli tørst jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2007 Jeg er i Egypt 11-25 oktober så hvis det blir iløpet av denne tiden blir jeg skikkelig GRINETE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 Jeg er i Egypt 11-25 oktober så hvis det blir iløpet av denne tiden blir jeg skikkelig GRINETE. Er vel slik jeg føler det hver gang jeg går glipp av noe når jeg er ute på sjøen (14/14)... Kan jo slå det sammen..... Drammen 29.sept? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2007 Drammen utgår da vel. Oslo ftw. jeg er med så lenge det er helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2007 hva med midten av oktober? sånn ca 17 eller 18? Hadde passa utmerket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2007 Jeg er i Egypt 11-25 oktober så hvis det blir iløpet av denne tiden blir jeg skikkelig GRINETE. NEI DET HADDE IKKE PASSET PERFEKT I DET HELE TATT: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2007 hva med midten av oktober? sånn ca 17 eller 18? Hadde passa utmerket. Da er kona, datteren min og jeg i Florida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2007 Slutten av oktober hadde vært midt i blinken for meg Må vel uansett ta det før julebordsesongen for alvor begynner.. Bortsett fra det er det vel ingenting i veien for å bli med til Drammen og ha en slik kveld i Oslo også?! Jeg blir iallfall ikke lei av øl, pizza og hyggelig selskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2007 sjekk ny post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...