#1 Skrevet August 27, 2004 Etter noen forespørsler på pm så legger jeg ut bilde enda jeg ikke hadde noen planer om å gjøre det før den er ferdig .... men men .... På veien i 2000oggrønnkål..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2004 Se det sexye prosjektet som stikker nesen frem i høyre kant da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2004 Pæn! Bra at du også ikke har 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Paul Guillen Etter noen forespørsler på pm så legger jeg ut bilde enda jeg ikke hadde noen planer om å gjøre det før den er ferdig .... men men .... På veien i 2000oggrønnkål..... Looking good! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Oddbjørn Olsen Pæn! Bra at du også ikke har 20" He, he, 20" har aldri vært i tankene mine nei. Kjerra skal brukes, ikke stilles ut. Mye gjenstår og signaturen sier vel det meste..... Men denne er i det minste 99% komplett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Wathne De det sexye prosjektet som stikker nesen frem i høyre kant da Bilder av venstre og høyre kant også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2004 Vil gjerne se masse bilder av alt jeg... Trenger litt inspirasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2004 Nice color! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2004 Ser fett ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2004 den bilen så litt kjent ut, kjøpte du den ferdig med breddinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2004 Paul: er det IMSA topp jeg skimter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Paul: er det IMSA topp jeg skimter? Nix, original 3B motor fra en 200, rengjort med neglefil og tannbørste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 28, 2004 men er det sånn penetrert metallplate greier (sees over grenrøret) på 3Bene originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 28, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim men er det sånn penetrert metallplate greier (sees over grenrøret) på 3Bene originalt? Det er vel bare et varmeskjold, har det på min også, men det har faktisk litt annen utforming en dette fant vi ut ved sammenligning, mitt er fra en S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 28, 2004 ok, så bare så "snodig" ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 28, 2004 Vi vil ha fleire bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 28, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Paul: er det IMSA topp jeg skimter? Og dersom du skulle være så heldig å ha IMSA-topp, så har du også IMSA-bunn ettersom dette ikke passer på noenting fra "vår verden" av Audimotorer..... Tror IMSA-motoren er litt lengre enn de andre 5-erne. Mer gods mellom sylindrene. Beklager Paul, ettersom dette var litt off-topic. Men det hadde ikke vært feil m litt flere bilder. Det så ut som at den bilen din skal bli skikkelig fin. Blir kult å se når den er ferdig. STÅ PÅ!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 28, 2004 forstått det slik at kjølekanaler etc gjør litt trøbbel med IMSA topp på std femmer GÅR IMSA bunn med std topp GÅR IKKE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Wathne Nix, original 3B motor fra en 200, rengjort med neglefil og tannbørste Greier å svare selv vøtt Det er nok desverre ikke en IMSA topp nei. Skulle gjerne hatt en men .... host *penger* host... Motoren er så langt dønn orginal med unntak av chip. Motoren er kjøpt i deler så planen er å få satt den sammen orginal fordi det er lettere å feilsøke dersom noe ikke er som det skal. Hva som skjer fremover med prosjektet ( som ikke skulle være ett prosjekt ) kan jeg avsløre etterhvert som kontoen fyller seg ... ( ikke ). Har endel ønsker, men 2 fjær blir lett til 5 høns, dette blir ingen værsting bil på noen som helst slags måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 17, 2004 Bytta skiver og klosser bak, brekkvaiere. Sperrer er reparert, motor og kasse er tatt ut. 1000 el-feil er ordnet og 500 gjenstår Tannkrans har ankommet og clutch bestilles til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...