Lokallagstreff torsdag 2. september! Gocart!

Anbefalte innlegg

På'n igjen! Torsdag 2. september møtes vi på GoCart-banen i Andebu for å svi litt gummi med cartene. Kr. 130.- pr. heat pr. person. Aldersgrense 16 år på cartene.

 

Dette blir årets siste gocart-treff så jeg oppfordrer samtlige til å delta!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på en runde drifting og litt renslig kjøring da ja. Møt opp hele gjengen..ja dere Larviksgutta også: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillater været det så fyrer vi igang grill osv osv osv.. som vanlig ja :P Kanskje Lars har noen kongefilmer til plasma'en? :P hehe...

 

Ja, Per? Bare å komme! ;) Husk lang lukkertid :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Andreas, skal ikke du på styremøtet i Oslo denne dagen ?

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...hadde tenkt å være sosial blandt studentene(les: jentene)

på studentkro.....hm...men jeg har jo svikta lokkallaget helt i sommer så jeg burde kanskje ta en tur...har ikke 5øre til å kjøre kart for,men jeg kan komme å være sosial.....dvs blir det noe Andreas...eller skal du på MØTE som du hadde glemt(?)????????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Hei Andreas, skal ikke du på styremøtet i Oslo denne dagen ?

Hilsen

 

LOL - Glemt bort ja... Dere kan jo klare dere uten meg! Ta bilder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Godt sjefen passer på!!!

 

Thomas: Jenter er viktig, men det er vel VAG du lever for??? :D

 

Hvis det øser ned (ser mørkt ut pr. i dag...) foreslår jeg et pizzatreff et sted, eller kanskje vi skal hive oss på studinene til 2maz i stedet? (nå får jeg juling av AB.. )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Hehe.. Godt sjefen passer på!!!

 

Thomas: Jenter er viktig, men det er vel VAG du lever for??? :D

 

Hvis det øser ned (ser mørkt ut pr. i dag...) foreslår jeg et pizzatreff et sted, eller kanskje vi skal hive oss på studinene til 2maz i stedet? (nå får jeg juling av AB.. )

: haha : kom deg opp en tur du også Thomas, lite aktiviteter om dagen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Kommer men det er sammen med jobben :-) så vi ses nok der oppe i løpet av torsdagen tipper jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Grønlund

Hei

 

Kommer men det er sammen med jobben :-) så vi ses nok der oppe i løpet av torsdagen tipper jeg...

 

Sviker ;) Opp å kjøre på en MPX-sponset bane? :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at dere som ikke har gokart til daglig bruk(dvs Petter,Bjørn og Larsern) skal være der kl 18 hvis sunny?

(gokart til daglig bruk...Les: liten gul bil med senkesett som tok firehjulssladd her om dagen)

 

Bjørn Erik....fysj og fysj...du som akkurat har forgifta deg også....

 

Skal prøve å få det til.......hvis regn drar jeg til damene eller sitter inne....i huset altså.... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he skulle ikke du også opp å kjøre der da Andreas???

 

Men det er klart jobber man for Netshop er det jo neste som Mpx.no :-) hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg også kommer.

Har nå vært å sett på Formel 1 i Belgia, så høyre foten er klar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Grønlund

he he he skulle ikke du også opp å kjøre der da Andreas???

 

Selvom dere i Komplett ikke har kunder og arbeid og ta dere av, og dermed kan kjøre gocart hele dagen... vel, så er det ikke dermed sagt av i litt høyere opp på stigen har det likedan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he he

 

Ja ja du andreas, vi trenger ikke jobbe dag og natt vi veittu, for dette går rundt av seg selv... Skjønner jo at noen må gjøre det for å kunne "tjene" noen kroner :-) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer vel jeg også...skal ikke kjøre kart,men si hei....

Men jeg må vaske gulingen først...........Men alt avhenger av formen........Brom-brom.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. Hva gjør vi etterpå? Skal først en tur på Biltema, så jeg kjører nok fra S.fjord i 17:30-tiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som jeg kommer, Linda må jobbe litt lenger i dag så vi får se hvor lang tid det tar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et slags referat..:

 

Hehe.. Det så vi Geir, men tror ikke noen leste forumet etter 15-tiden! ;) Skulle gjerne 'diskutert' litt F1 med deg!!

 

Sånn ellers ble det ikke noe kjøring heller, fordi det stort sett var fullt. Kunne vel kanskje fått til én tur sånn i 19:30-tiden, men da hadde vi (L@rs & Petter) trukket opp mot bilene igjen, og 2maaaazzz kom putrende.. (hehe! Den får jeg nok deng for neste gang!) Så, vi tok en liten prat til der, og diskuterte ennå mer bil. (Sjokk!)

Kenneth var jo også tilstede, men lekte jo med 'sine egne', så det ble så som så.

Andreas: Dette var ingen god sesongavslutning, så vi må finne på noe mer om ikke lenge!! Det er vel ikke noen god bilfilm eller utstilling på gang, kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Andreas: Dette var ingen god sesongavslutning, så vi må finne på noe mer om ikke lenge!! Det er vel ikke noen god bilfilm eller utstilling på gang, kanskje?

 

Skal finne på noe ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Et slags referat..:

 

Hehe.. Det så vi Geir, men tror ikke noen leste forumet etter 15-tiden! ;) Skulle gjerne 'diskutert' litt F1 med deg!!

 

Da hadde vi nok ikke kommet hjem, alt for mye å prate om.....

Trenings rundene på fredag så smalt det ordentlig å kun 50 m foran oss. Fra 300 km til 0 på få sekunder. Moooorrrroooo.

 

Men må også si at det var slittsomt, mye FOSTER når enn sitter å ser på for ikke å glemme VAFLER.

 

Neste år så blir det nok Monza.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.