#1 Skrevet September 20, 2007 HASTER: Hvordan få ut lyktene på en A4 B6 med xenon???? Noen som vet hvordan jeg går frem for å få de ut for å bytte parklysene??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2007 åpne panseret skru av 2 skruer i topp på lykta skru litt opp de to skruene i bakkant av lykt, sitter litt gjemt nedi ledningskaos dra ut lykta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2007 Thats it??? Ikke noe mer hokkus pokkus enn deT?? Shit, trodde det var mye vanskligere jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2007 Thats it??? Ikke noe mer hokkus pokkus enn deT?? Shit, trodde det var mye vanskligere jeg thats it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2007 kan dog være lurt med en lys justering etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2007 Her er en grei "How to" med bilder: http://www.bilforumet.no/a4-s4-rs4-a5-s5-2001/162715-how-to-ta-ut-lyktene-pa-b6.html Den er så bra at man nesten skulle tro jeg hadde laget den selv. Tihi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2007 Dette var da plankekjøring. Lysjustering, bare merke hvor det satt, men det gjør jo de skruene som er justeringsskruene. Takk for hjelpen og überrask respons, da er led montert og alt mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...