#1 Skrevet September 20, 2007 Men jeg driver å river ut tepper osv i bilen finner jeg stadig noen små rustflekker etter fuktighet. Særlig under baklyktene var det endel (sjokk?). Akkurat i plateskjøten så jeg en flekk med litt sprekt lakk rundt. Dro fram den nye drillen og pussa av lakk og det som er, MEN det jeg ender opp med er en helt blank svart overflate med rugler i: klø : Det skinner i den og det er solid. Ser ikke ut som gravrust egentlig. Drar fram såndblåseutstyr i morra, men har egentlig lite lyst til å sandblåse, siden bilen er nylakkert og sanda flyr til alle kanter. Hva kan det være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2007 Kan hende det er brukt rustomvandler, brukte det når jeg pussa opp coupe og det blir det svart og hardt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2007 hmm, var jo det jeg planla å bruke under der: smil : Får se hvor mye som blir igjen etter sandblåsinga da.. Hvis det er lite har du fått sveisejobb Petter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2007 hmm, var jo det jeg planla å bruke under der: smil :Får se hvor mye som blir igjen etter sandblåsinga da.. Hvis det er lite har du fått sveisejobb Petter:) Kanskje du slipper i bruke no da terje: smil : Prøv å skjerm der du ikke vil ha sand, kanskje det kan hjelpe. Bare å si ifra det terje stiller opp med apparatet jeg vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2007 hmm, kan jo få sveise rundt dempertårna hvis du har fryktelig lyst, men ingen hast:) Får vel lage en boks rundt plassen jeg skal sandblåse, burde funke det. Gruer meg allerede til å støvsuge og rengjøre bilen: rolleyes Hvor kjøpte du linselykter forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2007 hmm, kan jo få sveise rundt dempertårna hvis du har fryktelig lyst, men ingen hast:) Får vel lage en boks rundt plassen jeg skal sandblåse, burde funke det. Gruer meg allerede til å støvsuge og rengjøre bilen: rolleyes Hvor kjøpte du linselykter forresten? Kan komme en tur å titte litt, så skal vi nok få til noe;) Det burde funke det ja. Jeg kjøpte mine på liertoppen, men har hørt om folk som kan skaffe de billigere enn de kan... sender deg en pm jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2007 Bare å komme det, blir stående i garasjen hele helga jeg. Lenge siden jeg har sett det nye vidunderet ditt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2007 Bare å komme det, blir stående i garasjen hele helga jeg. Lenge siden jeg har sett det nye vidunderet ditt også Kan se om jeg får klemt inn en tur i helga, blir mye jobbing i helga.. Mitt nye vidunder har vært ute for en aldri så liten ulykke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2007 Nei? delt seg i 7 biter eller noe sånnt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2007 Nei, har ikke skjedd no med karroseriet.. Veit ikke helt hva det er ennå, men jeg mistenker at mye av ledningsnettet er blitt en tjukk ledning.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2007 men jeg mistenker at mye av ledningsnettet er blitt en tjukk ledning.. hehe Med litt rar lukt på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2007 Med litt rar lukt på? Jeg skulle taue bilen til verksted får litt enkel mekking og når vi nærma oss så begynte coupe å fylle seg med røyk... Fikk stoppa og titta under panseret og der var det en ledning som hadde blitt veldig varm, denne ledningen går videre inn i pølsa med resten av ledningsnettet, fikk noen vonde tanker om at i neste sekund kom flammene til å stå opp av panseret... og som jeg ikke allerede har en bil som slukker konto`n må jeg jo fikse golfen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 20, 2007 hmm, høres ikke bra ut. Trodde aldri det var mekanisk/elektrisk den bilen skulle få problemer: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 20, 2007 hmm, høres ikke bra ut. Trodde aldri det var mekanisk/elektrisk den bilen skulle få problemer: klø : Det trodde ikke jeg heller, tenkte at det var mere sannsynlig at en dør kom til å falle av eller no sånt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 20, 2007 Når vi fremdeles er milevis fra topic: Skulle ikke du kontakte en viss kar ang. understell? Skråsikker på at golfen er på veien snart jeg. Mener mats skal ha ledningsnett til samme motor også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 20, 2007 Når vi fremdeles er milevis fra topic: Skulle ikke du kontakte en viss kar ang. understell? Skråsikker på at golfen er på veien snart jeg. Mener mats skal ha ledningsnett til samme motor også. Har glidd "litt" bort ifra topic nå ja... Skulle ha gjort det ja, er mulig at det er gått i glemme boka, kan ringe han imorra. Kan høre med mats på nes forumet jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...