Anbefalte innlegg

noen som vet om det går å få boret om en slik felg til å passe på a4. noen sier det ikke går pga felgen er for spes i utformingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett E46 M3 felger på en C4 S6,han brukte adapter. Men måtte valse skjermene rimelig heftig pga lavt innpress på felgene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke fått lagt ut et bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke fått lagt ut et bilde?
Skal se om jeg finner de bilda,var en kar i Tyskland jeg var litt i kontakt med. Men påberegn MYE valsing,BMW felger har som oftest veldig lavt innpress å når det kommer et adapter på 20 mm i tillegg så sier det seg selv at blir stikkende langt ut............;)

EDIT: Felgene var 9,5x19 og havnet på ET12 med adapter..........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: Felgene var 9,5x19 og havnet på ET12 med adapter..........

auch.... :) Det går vel knapt på en RS4 eller RS6 dèt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

auch.... :) Det går vel knapt på en RS4 eller RS6 dèt...
Stakk ganske godt utafor før valsing ja.........;) Men bilen var råtøff sett rett forfra med de deilige brede C4 S-skjermene og felger med lite innpress...............blir ekstra understreket den brede fronten på C4 S-biler da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omtrent sånn som det her? ;)

Før valsing ( edit: ser for meg ut som det allerede er (begynt) valset her, men.. ) :

attachment.php?attachmentid=10604&stc=1&

...og etter :

attachment.php?attachmentid=10603&stc=1&

Personlig syns jeg denne felgen er vanvittig tøff, og kler Audi like bra som den kler BMW. John, alt går ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jeg stressa med å få på noen spesielle felger så hadde jeg valgt noen andre ;) Syns ikke de er noe spesielt fine men det er meg da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må hvertfall få fjernet Bmw emblemet da ;) Ellers synes jeg det ble ganske tøft!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns nødvendigvis ikke det er så pent med felgene så langt ut som dette, men designet er freshere enn f.eks BBS CH som "alle" har. Jeg tror det hadde blitt tøft på A4`n din John, men kanskje en litt smalere felg for å slippe all den valsinga? Er kult med lavt innpress og litt dekkside utenfor skjermen på mindre dimensjoner, men når man kommer opp i 18-19 og 20" +, syns jeg ikke det blir noe pent, passer seg bedre på et "einser-stuk".. Men pytt, det var vel ikke en tråd for å diskutere hvorvidt det var pent eller ikke, var det vel? hehe :P Nå har du iallefall bildene du etterlyste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns M5-felgene er skamrå! Noen som vet om de passer? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns M5-felgene er skamrå! Noen som vet om de passer? :)
Med adapter så passer felgene på bilen din ja......men hvorvidt det stikker langt ut er en annen sak ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo også en mulighet å frese/dreie av baksiden på felgen for å få høyere innpress.

Har gjort dette på noen sett med hell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo også en mulighet å frese/dreie av baksiden på felgen for å få høyere innpress.

Har gjort dette på noen sett med hell.

er vel et oppe på 40 tallet og skal ned på rundt 35, vet du om nen både borer om og dreier felger? skal få til å passe på en 01 s4 sedan med rs6+ bremser :tilber: må mulig bli front felgen til M3'n det da er vel 8 bred

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...vet du om noen både borer om og dreier felger?

Jeg gjør alt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da tar jeg kontakt når jeg har fått tak i noen felger...

fikser du de gamle hullene og finish'n og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo borre omm boltsirkelen i nava dine og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis noen som har fått dette til.

Personlig så syns jeg de hjulene er skam rå på Audi

vw_style_audi_018.jpg

vw_style_audi_019.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke replica felger som passer på da? eller er jeg helt på bærtur?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke replica felger som passer på da? eller er jeg helt på bærtur?

Finnes masse replika-felger i BMW-design men alle jeg har sett har 5x120 boltsirkel og lavt offset, dvs de passer ikke spesielt godt uten tiltak. Kule design på endel av BMW-looket men jeg hadde aldri giddi å valse skjermene for å få på 8,5x18 ET5 (ET25 med 20mm adapter) for å si det sånn. Da burde man heller prøve å få tak i noen uborrede felger og dreie av sentret litt. Ellers har enkelte brukt slingrebolter med hell fra 5x120 til 5x112 har jeg hørt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes masse replika-felger i BMW-design men alle jeg har sett har 5x120 boltsirkel og lavt offset, dvs de passer ikke spesielt godt uten tiltak. Kule design på endel av BMW-looket men jeg hadde aldri giddi å valse skjermene for å få på 8,5x18 ET5 (ET25 med 20mm adapter) for å si det sånn. Da burde man heller prøve å få tak i noen uborrede felger og dreie av sentret litt. Ellers har enkelte brukt slingrebolter med hell fra 5x120 til 5x112 har jeg hørt.
Slingrebolter på 8 mm forskjell i boltsirkel er vel i grenseland av hva som går ?? Skulle jeg på død å liv hatt på noen felger på bilen hadde jeg heller borret om nav og bremseskiver. Men så lenge jeg lever skal det iallfall ikke noe deler ifra en "k*bab-tralle" på min bil : rolleyes;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så lenge jeg lever skal det iallfall ikke noe deler ifra en "k*bab-tralle" på min bil : rolleyes;)

Må være jæ*lig kjipt å være så opphengt i hvor felger stammer fra, fremfor hvordan de ser ut: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slingrebolter på 8 mm forskjell i boltsirkel er vel i grenseland av hva som går ?? Skulle jeg på død å liv hatt på noen felger på bilen hadde jeg heller borret om nav og bremseskiver. Men så lenge jeg lever skal det iallfall ikke noe deler ifra en "k*bab-tralle" på min bil : rolleyes;)

Da kan du jo søke litt på nettet og se hvor felgene dine stort sett har blitt brukt så får du deg nok en AHA opplevelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du jo søke litt på nettet og se hvor felgene dine stort sett har blitt brukt så får du deg nok en AHA opplevelse.

Så futura-felgene på en Skyline (Eller datsun som du kaller de Pål) en dag, best du bare kvitter deg med de tror jeg, tar de for 500 kroner : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.