Demontere tannstang Golf 1cab med servo

Anbefalte innlegg

Holder på å demontere og da alt er løst lurer eg på hvordan styrestagene demonteres fra tannstanga. Er ei kule som ligger inni en eehh duppeditt som igjen da står rett på tannstanga. Ingen skruer som eg ser.... Hjelp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du demontere de?? Hvis de viser tegn til slitasje så tror jeg nesten du må bytte ut hele tannstanga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har solgt servoen på denne og skal ta ut tannstang, men i lengde så er det ikke mulig å få det ut i en del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, den kan tas ut i en del gjennom de "hullene" der hvor styrestagene går ut til hjula.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke elt riktig. For å få den ut måtte eg tre tannstang ut max i høyre side for å få styrestag opp i motorrom så kunne den tres opp mellom motor og torpedovegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja.. mulig jeg husker litt feil da.. ;) Det begynner å bli vel 4 år siden jeg gjorde den jobben, men det gikk ann å ta den ut i ett stykke iallefall da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.