#1 Skrevet September 21, 2007 Som topic sier, er det likt sluttrinn på V6'n som på S4/S6? Det er samme delenummer på de ifølge etka, men på S4/S6 er det en A etter delenummeret. Noen som vet om sluttrinn fra Audi 100 2,6 vil passe i min Audi S4? -A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2007 Ja det passer. De er litt kortere men pluggene og pinlayout er er akkurat likt. I tillegg er kjøleflaten på baksiden litt større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2007 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2007 Ingen årsak! Kjørte selv med 1 V6 POS i ca 10000 km før jeg bygget om til 1,8T coiler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2007 jeg har to fra s6 til salgs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2007 jeg har to fra s6 til salgs.. Hva skal du ha for de? Kommer og henter de i kveld om du ikke forlanger gull og grønne enger. Send pris på SMS: 95166336 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...