Anbefalte innlegg

Hei

Holder på å ettermontere cruisecontrol i min Passaten. Bytter blinklyshendelen. Etter det må man inn med VAG-COM og gjøre en endring. Er det noen som skal på lokaltreffet den 7. okt som har utstyr til å hjelpe meg med dette?

Bor i Rygge, så jeg kan stikke innom en av dere en kveld også hvis det er en mulighet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen her som kan hjelpe hjelpsomme Øyvind med dette da? Hadde jeg peiling hadde jeg meldt meg på. Forresten, hvordan går det med xenon lampene dine? Fortsatt fornøyd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Send en PM til Alexander stamsaas og hør med han. Han har VAGcom og skal kanskje en tur til søndag.. Er ikke sikkert han har peil på hvordan det gjøres men vi kan jo kanskje slå huene våres sammen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen her som kan hjelpe hjelpsomme Øyvind med dette da? Hadde jeg peiling hadde jeg meldt meg på. Forresten, hvordan går det med xenon lampene dine? Fortsatt fornøyd?

Det ordner seg nok Tim ;)

Lampene fungerer perfekt! Ettermontering av Xenon er en lek! Hehe... De lyser jo noe sinnsykt sterkt og klart!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Send en PM til Alexander stamsaas og hør med han. Han har VAGcom og skal kanskje en tur til søndag.. Er ikke sikkert han har peil på hvordan det gjøres men vi kan jo kanskje slå huene våres sammen ;)

Det skal jeg gjøre. Når er neste samling på Toys?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre. Når er neste samling på Toys?

Mener det skulle være møte den 7. oktober..

EDIT: Hmm, Var jeg så treig a?? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7okt.

Og jeg har VAG-COM.

Okay..! Har sendt Alexander en PM. Men hvis ikke jeg hører noe fra han, så dukker jeg opp den 7. Okt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå nettopp møtt Alexander på Halmstad. Jeg hadde oppskriften, og han hadde VAG-COM. Alt var gjort på 5 minutter. TUSEN TAKK FOR HJELPEN Alexander.

Da ble det endelig CruiseControl i kjerra også !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur jeg må gå til innkjøp av VAG-COM gitt. Skulle ha fått park + tåkelys til kjørelys, og aktivert "coming home".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur jeg må gå til innkjøp av VAG-COM gitt. Skulle ha fått park + tåkelys til kjørelys, og aktivert "coming home".

Hva er 'Coming Home' ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner du åssen det gjøres, så kan jeg sikkert ta med vag-com´en til søndagen ;)

Edit: men er kanskje CAN på din? hmm.. da vet jeg ikke om den jeg har funker...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, det er nok CAN på min...

"Coming Home" er at lysene står på 30 sek etter at du har låst bilen så du kan komme deg trygt inn i mørket ;)

Står kodingen til det her.

Noen som har kjøpt fra ross-tech og fått dem til og sende den "as gift, with low value" ?

Da blir det jo kun 1950,- NOK pluss porto. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.