Hvordan reperasjoner rundt 200.000km?

Anbefalte innlegg

Hva kan man regne med går i stykker på en bil rundt 200.000km. Hvordan store reperasjoner har jeg i vente?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert greit å nevne hvilken bil det er snakk om ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er snakk om bilen i aventaren din? passat tdi 2001....

Det kommer alt ann på hvordan bilen er vedlikeholdt opp igjennom...

Er ikke noe spesielt som MÅ gå i stykker rundt 200,000km.... Reg reim bytte for andre gang må man jo regne med...

200,000km er jo ingen høy km stand :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp tenkte i all hovedsak først på min 2001 Passat 4 motion. Regreim er skiftet. Clutch er byttet uten at det var vits i. Drivmansjetter ytre ledd er byttet. Alle servicer er tatt. Aldri hatt bilersom har gått mer enn 100.000km. Regner med at eksosrøet pleier å gå. Det er vel alltid noen småting som kommer, men dere mener at det ikke kommer noen store ting?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp tenkte i all hovedsak først på min 2001 Passat 4 motion. Regreim er skiftet. Clutch er byttet uten at det var vits i. Drivmansjetter ytre ledd er byttet. Alle servicer er tatt. Aldri hatt bilersom har gått mer enn 100.000km. Regner med at eksosrøet pleier å gå. Det er vel alltid noen småting som kommer, men dere mener at det ikke kommer noen store ting?

Eksosanlegget kan holde 120.000km og det kan holde 270.000km for å ta et eksempel :)

Småting som hjullager, dempere osv kan jo gå...

Min 90mod passat kjøpte vi på 240000km og nå har den gått 365000km på 2,5år..... kun bytta dempere og et par hjullager + noen andre små slitedeler i vårt eie :)

God vedlikehold =god bil :D

Så din som knapt har gått 200.000km bør holde leeenge enda:)

Lykke til;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg måtte skifte tannstanga pga lekasje som ikke kunne tettest... tok samtidig storservice og rekninga kom på 35.000 m/20% rabatt. nå skal det sies at verkstedet glemte å feste den nye vannpumpa, så registeret hoppet over og ødela toppen! fikk ny på deres regning.. passet litt fint i og med, den gamle var utslitt og jeg var tenkt og skifte den... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.