Hordaland: Noen som kan lodde en liten LED for meg?

Anbefalte innlegg

Må bytte ut pæra i utetemperatur displayet. Kan man bytte til en LED så den ikke går igjen? Er ikke så lett å få tak i disse, og kjøpte en på ebay, men lyset virka ikke i den heller....leste annonsen litt for fort.

img7078wa2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan godt lodde for deg om du vil :)

Jeg har loddebolt og alt.. Mvh Joakim : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke bilen på veien.. Så jeg kan desverre ikke komme.. Men jeg kan sikkert ta det for deg en dag om du vil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer ikke finne noen i bergen som selger denne typen pærer....noen som har tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det pære eller diode du skal ha? eg har muligens begge deler på jobb.. hvilken verdi har den du trenger??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer ikke finne noen i bergen som selger denne typen pærer....noen som har tips?

Clas har litt ymse av pærer og dioder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^har vært der og kikket, men fant ikke noen som passet . Prøvde med en diode fra claes ohlson, men den funka ikke. var ikke nøyaktig samme spec, men han fyren på claes trodde den ville funke.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dioden må ha en motstand i serie og stå rett vei for å lyse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke den passer så bra. virker sikkert en stund, men vil nok ryke kjapt da den er beregnet på lavere spenning.

prøvde du å snu den som du fikk fra clas? anoden skal på pluss spenningen.

skal se om eg finner en som passer på jobb i morgen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde å snu de fra claes ohlson i dag, men fikk ikk lys da heller... Fikk ikke opp noe i displayet i det hele tatt da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.