#1 Skrevet September 22, 2007 Nå har jeg gått til innkjøp av golf v gti girkule og trenger å få byttet på min touran, noen som kan beskrive hvordan man får ut girkula på touran? mvh. Frank Roger Los 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2008 Nå har jeg gått til innkjøp av golf v gti girkule og trenger å få byttet på min touran, noen som kan beskrive hvordan man får ut girkula på touran? mvh. Frank Roger Los .......trenger også info om dette.... Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2008 Nå vet ikke jeg hvordan denne ser ut på touran, men jeg byttet på passat'n min i sommer. Der var det bare å løsne trekket nederst, og så skru av hele posen med kula. Om det er mulig å bare bytte kula uten posen vet jeg ikke. vet heller ikke om den kula du har kjøpt er med pose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2008 Ok, da var problemet løst. Det var å trekke opp posen (sitter hardt! ) og deretter fjerne klipset som holder gearkulen på plass. Må bytte ut klipset med noe annet da det blir ødelagt ved fjernming, men det er en smal sak. Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...