#1 Skrevet August 28, 2004 da har jeg blitt millionær,men på minus siden. har kjøpt meg en enebolig i vestby. så det blir MYE fester og grill party.... så da ble nok drømmen om s2 motor i bilen min lagt på is en stund. kanskje like greit siden svigers jobber i viking og synts det er rart han ikke har hente bilen min ennå. men på den lyse siden det er en bolig jeg kan tjene MYE penger på i løpet av et par år, så hvem vet hva fremtiden vil vise. kankje rs2 drømmen går i vasken for rest of my life men en rs4 er bedre. he he. siden jeg fikk huset for 250000 under takst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2004 Grattis med hus! Får håpe du har gjort det riktige valget da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2004 250000 under takst?? u lucky bastard!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2004 Grattis! Men du vet at du har ordnet deg masse jobb nå! Eget hus = MASSE vedlikehold og pussling!! Uansett så er det krem da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2004 eneste som trengs er og male det og bytte tapet i stua og 3 av soverommene og lage en stor platting på værandaen. tenkte jeg skulle få malt det på dugnad. he he noen som meller seg frivilig he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...