#1 Skrevet September 22, 2007 A4'en min ble påkjørt på en parkeringsplass i går. Ble skade på hjørnet bak på støtfangeren (kun lakkskader), baklykt og gikk av litt lakk på bakskjermen. Han som kjørte på meg ville betale uten å bruke forsikringen. Noen som vet hva det koster å lakkere opp en bakfanger, en baksjerm og bytte en lykt? på et opprettingsverksted da. Skal få en takst på det til uka, lurer bare på hvilken prisklasse det ligger i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2007 når jeg rygga på bilen til ei gammal kjerring med gamle primeran jeg hadde så bulka jeg bakskjermen, tok lykta og rip fangeren litt. Taksten da blei hos forhandler på 16k, så vil regne med at du vil en takst litt under det men vil tru at det ikke blir under 10k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2007 når jeg rygga på bilen til ei gammal kjerring med gamle primeran jeg hadde så bulka jeg bakskjermen, tok lykta og rip fangeren litt. Taksten da blei hos forhandler på 16k, så vil regne med at du vil en takst litt under det men vil tru at det ikke blir under 10k. Ok. Da regner jeg med at han tar det på forsikringen. Da får jeg leiebil også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...