#1 Skrevet September 22, 2007 Har fått tak i noen 9x16 et 15 med 215 40 16. Kjører med 60mm senk. har gjort de på den enkle måten og skjært ut av hjulbuene noe og de funket ganske greit, men måtte jo ha hjulbuelister da, og er i disse de subber i framme når svinger.. er de G60 lister som er tingen da eller? hvordan er de å trekke orginal listene noe ut? må jo limes likevel.. Planen er å gå ned til 205, men utgjør vell ikke allverden de..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2007 Er bilen myk ? Den bær være ganske stiv for å kjøre de felgene med det senket.. Begge altarnativene går vel - men får mer plass med å sette på g60 utbyggere å klippe masse plass i skjermen under. Eller så limer du på utbyggerene du har å tar bort kanten på den .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2007 Er kanskje litt slappe dempere på den, men tar borti ved sving når bilen står i ro også... har rensket kanten på orginal listene og limt på, men subber ganske bra ennå.. er kun i listene de subber. blir vell kanskje g60 da, eventuelt 40mm senk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2007 ville ha prøvd 215/35-16 det fungerer oxo bra=) jeg har 9*16 brock med 195-45-16 på og det fungerer veldig bra selv med 80mm senk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 ville ha prøvd 215/35-16 det fungerer oxo bra=) jeg har 9*16 brock med 195-45-16 på og det fungerer veldig bra selv med 80mm senk=) De kan og var ein mulihet ja.. er ingenting så skal godkjennes likevell. er utslitt alle fire dekka, så må byttes uansett. men 195 45 16 på 9toms holder de tett i lengden de eller? rimelig grei strekk da ja hehe=) hvilke merke er de på dine dekk da? er de stor forskjell fra merke til merke, når de skal strekkes så mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2007 Jeg kjører med 195/45-14 på mine framfelger som er 9" breie, og holder på lufta de. Se hvor mye luft dekket er beregnet for, og fyll på maksimalt med luft som dekket tåler, så fungerer det fint det. Jeg har Dunlop SP9000 og de skal visstnok være litt smalere enn 205 Toyo Proxes T1-R. Strekken er rimelig rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2007 Jeg kjører med 195/45-14 på mine framfelger som er 9" breie, og holder på lufta de. Se hvor mye luft dekket er beregnet for, og fyll på maksimalt med luft som dekket tåler, så fungerer det fint det. Jeg har Dunlop SP9000 og de skal visstnok være litt smalere enn 205 Toyo Proxes T1-R. Strekken er rimelig rå Hehe har sett bilder av den. Grei strekk der ja.. vet ikke helt om de blir g60 bredding eller ikke ennå, så kommer litt an på de og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2007 Skal ikke klage på strekken, nei:) Gamlebilen min hadde jo 9x16 ET15 med 205/40-16 dekk, senket ca 70mm foran og 60mm bak, og den subbet ingenting omtrent etter jeg skjærte ut unødvendig gods i framskjermene. Denne hadde G60-bredding. Bak så subbet den bittelitt i humper og hvis jeg hadde 2stk baki. H&R gewinde riktignok, så bilen var jo bra stiv. Veldig viktig at du kjører med et stivt understell når du skal ha 9x16, hvis ikke er det ikke brukbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2007 Se der ja.. like felger som eg har ser de ut til. byttet til et 40mm sachs senkesett igår inntil videre, så subber ikke nå. Men ble altfor høy syns eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2007 40mm senk er for pyser og homser. Kan knapt kalles senk en gang: rolleyes Men felgene er fine de. Er AEZ Paron X hvis du har like som jeg hadde før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2007 40mm senk er for pyser og homser. Kan knapt kalles senk en gang: rolleyes Men felgene er fine de. Er AEZ Paron X hvis du har like som jeg hadde før. Hehe de har du rett i, men er kun midlertidigt til får nye dekk eller eventuelt g60 bredere.. ser ikke bra ut nå nei. Er noe aez greier ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...