#1 Skrevet August 28, 2004 Har vært på EU-kontroll med min kjære. Der fikke jeg vite at hu ikke passerte utslipps krava. Så dro jeg til en lokal guru på bil, fikk vite der at jeg må skifte lamba sonden. Er det noen som har gjort dette på en 92 vento men 1,8 singel point injection 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2004 Lambdaen er stort sett plassert i eksosanlegget, like etter manifolden. Den ser ut som en tennplugg med 2-3 ledninger som kommer ut på toppen. Er stort sett bare å skrue ut den gamle, og sette i den nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2004 har lokalisert den, men er det sånn å forstå at man må plukke ned deler av innsuget for å komme til å få skrudd den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2004 Det ser du jo. Å skru den ut skal ikke være noe hokuspokus.. Men det kommer jo an på plasseringen. Prøv først uten å demontere noe annet, så får du skru fra hverandre ting så du kommer til etterhvert. Beklager at jeg ikke kan gi en bedre beskrivelse, men Vento er noe nytt for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...