#1 Skrevet September 22, 2007 Driver på med en audi A4 1,8t fvd 1997 mod som ikke starter, -møller har kjørt diagnose uten å finne feil -registeret er kontrolert og står rett -får gnist på samtlige plugger + bensin -er byttet tenningsmodul 2 ganger før -chip men starter f**n ikke: klø : Nåen med litt lignanes erfaring som kan komme med et vink? Alle svar mottas med takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2007 Skudd i blinde, men etter å ha byttet vindusviskermelkanisme, hadde jeg kommet borti en av kontaktene til ECU slik at den ikke var skikkelig inni. Ellers har jeg selv, og lest om andre, som har hatt trøbbel med at den må kjøres veldig lenge på starteren, og er generelt treig å starte tidvis. Løsningen der har vært en temperatursensor på motoren. Men den har starta til slutt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2007 Kan være som Truls sier, men har oxo vært borti at styreenheten låser seg. Ta av strømmen på batteriet. La den stå ett par min og prøv igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2007 Ellers har jeg selv, og lest om andre, som har hatt trøbbel med at den må kjøres veldig lenge på starteren, og er generelt treig å starte tidvis. Løsningen der har vært en temperatursensor på motoren. Men den har starta til slutt da.. Akkurat det trulsen her sier hadde jeg på min for noen uker siden, jeg skiftet kjølevann.temp sensoren for sikkerhets skyld......min var jævlig treg å starte men kom etter hvert.....har ikke hatt noe pes siden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2007 takk takk takk:tilber: håpe d e løsninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2007 ehhh... kor den står den sensorn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2007 ehhh... kor den står den sensorn? Ienden av toppen bak: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2007 ehhh... kor den står den sensorn? Den står bak på motoren, ved torpedoveggen, den var på min en 4 polt sensor, altså det går 4 ledninger inn på den, motoren bør være litt avkjølt, for når du fjerner klipsen og fjerner sensoren kommer det litt kjølevann ut, nivået synker til omtrent minimum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...