#1 Skrevet September 22, 2007 Hei! Har anskaffet meg linselykter til min 2001 Golf IV TDI 4 Motion. (3000 spenn for 2 par forresten) Fant ut at det kanskje var greit med linselykter siden jeg har invisert i xenonkit også. Men så er spørsmålet om jeg må av med frontfangeren for å få ut orginallyktene? Er den festet mange plasser? Isåfall hvor da.... Og...... hvor lang tid vil jobben ta sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2007 Ja du må av med frontfangeren. det er 3 eller 4 små skruer i forkant av hver innerskjerm. Så er det en skrue på hver side bak de ytterste luftinntakene i fangeren og 3 skruer under frontgrillen som du må løsne og vippe opp for å komme til. Deretter er de bare å dra fangeren rett av. Hvis du har spylere til lyktene må du dra de opp og ta av lokket. Er også en temperatursensor på førersiden men den trenger du ikke å ta av for å komme til lyktene. Har tatt dette litt på husken så jeg kan ha glemt noe. Når man har gjort dette noen ganger går det 5 minutter å få av fangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...