Audi reklamebilde fra Sør-Afrika

Anbefalte innlegg

hehe så bra bilde! Man må bare elske Q!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig bilde, men dårlig photoshop..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, og hva sier dette bilde her egentlig?

Hvis ikke M3 hadde kjørt i grøfta så hadde M3 vært milelangt forran Audi. Det tar jo som kjent tid å få stoppet opp samt komme seg ut av bilen for og se hva som har skjedd.

...Og der kom Audi'n etter.

Så ja, bilde og reklamen var genial. Er det rart man heller foretrekker BMW før Audi? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke M3 hadde kjørt i grøfta så hadde M3 vært milelangt forran Audi. Det tar jo som kjent tid å få stoppet opp samt komme seg ut av bilen for og se hva som har skjedd.

Så ja, bilde og reklamen var genial. Er det rart man heller foretrekker BMW før Audi? :)

Les det du skriver da.... Hvordan kan bmw`n ligge foran når den er i grøften??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les det du skriver da.... Hvordan kan bmw`n ligge foran når den er i grøften??

Huh? Frem med te-skjea, oki det. :D

Gap opp, Trond....

Du bør vel lese det jeg har skrevet og studer bilde, og forstå bilde. Oki, er du med? Hva skjer på det der bilde? Ser ikke du en Audi som fyker av sted mens BMW står i grøfta? Du ser jo det at den BMW må ha stått der i noen sekunder, du ser jo ingen sandføyk som det jo normalt ville ha vært hvis den BMW gikk ut av veien mens bilde ble knipset. Er du med så langt? Du ser vel BMW sjåfør er ute av bilen MENS AUDI fyker av sted? Så hva sier det bilde der da? Må ikke BMW ha vært langt forran Audi for at dette skulle kunne ha skjedd? Eller er det noe av dette du ikke forstår nå?

Og til dere kranglesvorne moderatorer, la "prikk-knappen" være rolig, jeg er på ingen måter frekk mot Trond nå, jeg måtte bare komme med en forklaring til han når han ikke forstod bilde.

Herlig bilde ja, og spesielt for oss som klarer å se bakom bilde.... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Festligt bilde. :)

Edit; Når jeg såg dette bildet, kom jeg til å tenke på en test jeg såg av M3 vs RS4, der låg M3'n max bred på ytteren og RS4'n suste elegant forbi på inner'n.

Jeg for min del hadde (uten tvil) tatt RS4'n, da i avant. M3 er "lekebil-på-bane", og jeg gidder ikke kjøre 50-60 x 2 mil for å leke. :)

--------------------------------------------------------------

OT: @ Sigmund: Jeg sitter å lurer litt på en ting her, lurte litt på om du kunne oppklare hva du mener med denne setningen som du skrev i en annen tråd (tråden er stengt, så får ikke postet der)

men å tro kan vi kjøre i kirka, ikke her inne

Kjører du tro i kirken? Med viperen da eller? Visste ikke at folk kjørte inni kirker med tro..... Noe nytt det eller?

@ moderatorene: Bare gi meg noen prikker for offtopic, men måtte bare spørre om dette....... Går ikke så ofte i kirka, så vet ikke hvordan ting gjøres der...... : klø :

EDIT; Saken oppklart, skrivefeil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------

Kjører du tro i kirken? Med viperen da eller? Visste ikke at folk kjørte inni kirker med tro..... Noe nytt det eller?

Bra observert, den der skrivefeilen har ikke jeg fått med meg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere skjønner vel at han i audien rygga tilbake og sjekka at alt gikk bra med duden som ikke kunne kjøre m3`n?? Sitter jo ikke noen bak rattet på audien heller, så den er parkert :P og mest sannsynlig står han bak kameraet ;)

men når det er sagt... M3 med det karrosseriet... snadder! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste testene mellom m3 og rs4 har vel konkludert med at dette er en smaks sak - hva som er din drømme bil.

Men trodde uansett Audi var voksne nok til å ikke trakke på andre for å reklamere for seg selv.

Audi en ser veldig ps ut på dette bildet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gap opp, Trond....

Du bør vel lese det jeg har skrevet og studer bilde, og forstå bilde. Oki, er du med? Hva skjer på det der bilde? Ser ikke du en Audi som fyker av sted mens BMW står i grøfta? Du ser jo det at den BMW må ha stått der i noen sekunder, du ser jo ingen sandføyk som det jo normalt ville ha vært hvis den BMW gikk ut av veien mens bilde ble knipset. Er du med så langt? Du ser vel BMW sjåfør er ute av bilen MENS AUDI fyker av sted? Så hva sier det bilde der da? Må ikke BMW ha vært langt forran Audi for at dette skulle kunne ha skjedd? Eller er det noe av dette du ikke forstår nå?

Og til dere kranglesvorne moderatorer, la "prikk-knappen" være rolig, jeg er på ingen måter frekk mot Trond nå, jeg måtte bare komme med en forklaring til han når han ikke forstod bilde.

Poenget mitt var vel at man vinner ikke løp ved å kjøre i grøften?

Hadde bildet vært ekte,så hadde vel audien kommet først frem eller?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde er tatt på bane så klart. Audien passerer M3'en med en runde når bildet blir tatt! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett så er Audi'n og veien photoshoppet på bildet. Den står helt stille uten sjåfør..

Så hele greia er bare teit.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper jo lite å kjøre fort når bilene ikke klarer å holde seg på veien i sving engang :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gap opp, Trond....

Det er jo mange måter å lese dette bildet på.

Jeg leser bilde slik at Audien stopper for å hjelpe en fortapt person som kunne finne på å kjøpe seg en BMW, opp fra grøfta. Hvis du ser på 5'th gears test mellom rs4 og m3 så er det vanskelig å skille mellom de to bilene hvis du tenker på preformance. Ville bare nevne det siden du hadde fått en gal ide oppe i hodet ditt om at m3'n går så mye værre.

Takk for meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.