#1 Skrevet September 23, 2007 Bare lurer... er det så at de vw etter et eller annet år har no motorvarme greier som standard? Som kan kobles på fjernkontroll?? Bare lurer siden vinteren er i anmars... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2007 jeg har timerstyrt webasto med fjernkontroll i min touran, dette er noe som er ettermontert etter at bilen har kommet til norge. Men det finnes også en originalmontert webasto med fjernkontroll men denne kan det ikke kobles timer til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2007 jeg har timerstyrt webasto med fjernkontroll i min touran, dette er noe som er ettermontert etter at bilen har kommet til norge. Men det finnes også en originalmontert webasto med fjernkontroll men denne kan det ikke kobles timer til. Den orginalmonterte har timer via kjørekomputeren. Samtlige Passat (3C) og Touran med diesel har Webasto kjørevarmer (som er en motorvarmer som er fra fabrikken programmert til kun å gå når motoren går med mindre du spesialbestiller parkeringsvarmer fra fabrikk).Denne kjørevarmeren kan enkelt oppgraderes/omgjøres til en full parkeringsvarmer som kan styres med fjernkontroll/ur/telestart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2007 Den orginalmonterte har timer via kjørekomputeren. Samtlige Passat (3C) og Touran med diesel..Denne kjørevarmeren kan enkelt oppgraderes/omgjøres til en full parkeringsvarmer som kan styres med fjernkontroll/ur/telestart. Hva med min 04 mod da? Og hva må eventuelt gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2007 Hva med min 04 mod da? Og hva må eventuelt gjøres? 04 modellen har ikke så da må det komplett monteres. 3C er vel fra 2005 som sedan og 2006 som variant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2007 æsj.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2007 jeg har en passat 3c.koster det mye å få webaston styrt over fjernkontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2008 Samtlige Passat (3C) og Touran med diesel har Webasto kjørevarmer (som er en motorvarmer som er fra fabrikken programmert til kun å gå når motoren går med mindre du spesialbestiller parkeringsvarmer fra fabrikk).Denne kjørevarmeren kan enkelt oppgraderes/omgjøres til en full parkeringsvarmer som kan styres med fjernkontroll/ur/telestart. Vet du prisen på dette? Var på nippet til å kjøpe vanlig motorvarmer på Touran'en, da jeg leste om utvidelse av originalvarmeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...