#1 Skrevet September 23, 2007 Jeg vurderer å ettermontere webasto i min 99 A6, det som er aktuellt er da ett sett fra Ebay med T100 fjernkontroll. Så til sakens kjerne... hvilken størrelse må jeg ha ? Ett raskt søk gir meg alternativene: Termotop E (4.2KW), Termotop C (5.2KW) og Termotop P (5.2KW). Det skiller en del i pris, og jeg lurer derfor på hva som er best egnet i min bil ? Det burde muligens nevnes at bilen er en 2.5TDI og er en avant. Mvh. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2007 Jeg vurderer å ettermontere webasto i min 99 A6, det som er aktuellt er da ett sett fra Ebay med T100 fjernkontroll. Så til sakens kjerne... hvilken størrelse må jeg ha ? Ett raskt søk gir meg alternativene: Termotop E (4.2KW), Termotop C (5.2KW) og Termotop P (5.2KW).Det skiller en del i pris, og jeg lurer derfor på hva som er best egnet i min bil ? Det burde muligens nevnes at bilen er en 2.5TDI og er en avant. Mvh. Jan Brede I passat og touran er det termotop C som er der fra fabrikken.SÅ det er vel en passe størrelse for en A6 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2007 Jeg vurderer å ettermontere webasto i min 99 A6, det som er aktuellt er da ett sett fra Ebay med T100 fjernkontroll. Så til sakens kjerne... hvilken størrelse må jeg ha ? Ett raskt søk gir meg alternativene: Termotop E (4.2KW), Termotop C (5.2KW) og Termotop P (5.2KW).Det skiller en del i pris, og jeg lurer derfor på hva som er best egnet i min bil ? Det burde muligens nevnes at bilen er en 2.5TDI og er en avant. Mvh. Jan Brede Kan jeg spørre hva prisen på slike sett er? (på eBay, selvsagt) Vurderer å ettermontere på min også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2007 Jeg driver faktisk å monterer Termo Top C i min Allroad om dagen, kjøpte et sett med T100 på Finn.no for 8600kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...