Koble hengerfeste på passat stv 2000 mod

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bare lurte på om det er "ferdig" elektriske koblinger på passaten? Jeg har ikke kikket under, det skal sies :) men naboen har en peugeuot relativt ny og der er koblingen klar bak, og da tenkte jeg siden vår bil er "nyere" så er det kanskje på den også?

Er det uansett trøbbel å koble til hengerfeste selv? Ser noen anbefalte westfalia (?) på ebay men jeg fant ikke noen i farten der.

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener der et to stikk på venstre bak lykt oget stikk ¨på høyre baklykt du bruke.

Du kjøper ferdig lednigs nett som du bare stikker inn...

Montert henger feste på min bil på 1,5 time Passat stv 2003

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er det da ledige koblinger som er ved høyre og venstre baklykt eller er det lodding som må til?

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, jeg har montert hengerfeste på min tidliger passat 2000mod, og ja d ble litt problemer med d elektriske på min i allefall (min var import da)

Alt skulle bare plugges på venstre baklykt, alt skulle være plug and play. Men jeg støtte på problemer med disse kontaktene som "bare" skulle plugges på, på hovedkortet til baklykten var det nemelig ikke loddet videre slik at jeg fikk bremselys......litt vankelig og forklare, men jeg måtte i hvertfall lodde litt på kortet til baklykta;-)

Eller var dette kanonlett og sette på selv, kroken kosta meg 1400 og tok ca 2 timer og fikse:-) Hos verksted kom jeg ut av det med 4500 (det billigste jeg fikk tilbud om)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ja kan jo nevne att vår bil er også "tysker" altså importert. Går det ann å titte inn bakom lyktene i bagasjerommet for å se om det er slike kontakter ledige?

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare noen skruer så har du ute panelet i baklykten, derretter kan du se der hvor kontaktene skal inn...hos meg var dem "blindet",slik at det rett og slett ikke nådde frem noe strøm til ene kontakten....dette er noe du ser straks du har ute panelet;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kablene som leveres av de kjente merkene er tilpasset hver enkelt bil mod! Sånn at du tar ut kontakten som går inn på lykta og kobler hengerfeste kablene imellom kontakten og lykta. (Bæsj and go) En til hver side for å ikke få feilmeldinger på pærene og seff at blinklysene blir rett : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Da kommer dagens spørsmål.. hvor skal man kjøpe dette da? Ebay er uaktuellt.. Hvor kjøpe for korrekte deler. Passat stv 2000 mod.

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilxtra leverer bosal hengerfester med tilhørende kabelsett. Mekonomen har garantert de også! Originalt er seff et alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg glemte jo å nevne att jeg ikke vil skjære i støtfanger bak hvis det går ann og avtagbart hengerfeste er ikke viktig, men finest ;)

Frode

ps, takker for gode svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.