Erfaringer rundt Nankang SV-1 ønskes

Anbefalte innlegg

Skall ha 18" felger på A8'n og har fått et bra tilbud med Nankang SV-1...

Kjører mye på snø og is, er dette dekket godt nokk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfaringer, mye dekk for penga virker det som. Kjenner også flere som er fornøyd med dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører mye på snø og is. Nankang sv-1 er absolutt å anbefale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også veldig fornøyd med disse dekkene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som annbefaler disse dekkene : Hadde vært fint med noe mere info. ang. hva dere har å sammenligne med ( hva slags dekk dere hadde på denn bilen før , hvor gamle de var , hva slags forhold de blir brukt under osv..... ) Jeg mener hvis du bytter ut feks 5 år gamle dekk med nye så vil jo de nye være mye bedre enn de gamle uansett hva slags merke det er. Jeg har prøvd mye forskjellig vinterdekk opp igjennom åra og vi ikke anbefale noe annet enn såkalte "nordiske " dekk.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har stort sett hatt nye/nyere vinterdekk på alle mine biler og har prøvd både nordiske og europeiske vinterdekk. Har bl.a. hatt Continental Contact 3 og TS 790(typisk laget for europeiske forhold).

Er ingen tvil om at f.eks Conti Contact 3 er et bedre dekk enn Nankang, men det koster jo mer også.

Skal man spare noen kroner på å kjøpe vinterdekk, så vil jeg si at Nankang-dekket er ok, har ikke hatt noen skumle opplevelser med dem, og kommer til å kjøre på slike dekk denne vinteren også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen tvil om at f.eks Conti Contact 3 er et bedre dekk enn Nankang

Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg er uenig.

Hadde nye conti3 på min A4. -Kjøpte S6 og sv-1.

Er vanskelig å bedømme dekk på forskjellige biler.. -Men jeg er veldig fornøyd med Sv-1.

på S6/S4 har jeg kjørt Avon, Hakka1, Hakka4. Piggdekk kan ikke sammenlignes.

Særlig synes jeg nankangene er ekstrem på snø og litt mer hardpakka snø.

Er du på is med piggfritt har du et problem -Men SV-1 klarer seg vel så bra her som andre piggdekk er jeg sikker på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som har svart :glad:

Da blir det nokk sv-1 på meg :D

Er ikke stort utvalg av billige og gode dekk i 245/45-18

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.