#1 Skrevet September 23, 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-7983306298366189660&hl=de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2007 Fett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2007 rått, legg merke til hjulboltmaskina der.. slik sku mann hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2007 blir den lakert for hånd?? og klar lakk med robot?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2007 blir den lakert for hånd?? og klar lakk med robot?? Regner med det er likt som for VW, da blir de kriker og kroker som robotene ikke kommer godt nok til, tatt for hånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2007 fett når de bare hever opp motor og understell opp under bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2007 Drit tøft. Siden jeg ikke har noe anelse så spør jeg: Noen som vet hvor lang tid dette egentlig tar?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2007 Var ikke klar over at dem fylte drivstoff under bygging. Men det er vel kansje for testing det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2007 Drit tøft.Siden jeg ikke har noe anelse så spør jeg: Noen som vet hvor lang tid dette egentlig tar?? Bygging av en bil tar ca 20 timer, tror jeg. Mener jeg hørte det i en annen tilsvarende video jeg så en gang. Det kan nok variere endel fra bilmodell til bilmodell, hvor mye håndarbeid som er nødvendig etc. Var ikke klar over at dem fylte drivstoff under bygging. Men det er vel kansje for testing det... Det er for testkjøring (sjekke at alt fungerer), transport til lagringsplass, og videre ombord på toget, deretter båten etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2007 Digger slike videoer Tøft å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2007 Her er en med Audi A3 Sportback: Det fortelles i denne videoen at robotene bruker 20 minutter på å sette sammen og sveise råkarrosseriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 24, 2007 Utrolig morro å se på. Rimelig presise og kjappe de robotene ja. Drømmejobb å jobbe på en fabrikk da. Naboen min her kjøpte ny merce og da var han på fabrikken og var med rundt å såg når bilen ble laga visst. Mener han fikk bilen etterpå og kjørte hjem (mulig jeg husker feil, så vennligst la alt av våpen bli liggende.... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...