#1 Skrevet September 23, 2007 Hei hei! Skal bytte motoren i Golfen min 85mod. Skal ha i en 16v. Forrige eier har satt i en treer golf motor, så bensinpumper, skiver bak og slikt er der. Men tingen er at jeg har 16v el.nett m. sikringsboks. men jeg har ikke el.nett forbi b,stolpen.. enkelt og greit. Det jeg lurer på er om jeg bare kan bruke det el.nettet som ligger der, fra b,stolpen og bakover. Er vel nesten bare til baklyktene egentlig.. Å koble det i 16v sikkringsboksen? Eller med andre ord, er ledningsnettet til baklyktene likt på 16v som på cl? Og går det om hverandre? MVH Joacim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2007 Eller med andre ord, er ledningsnettet til baklyktene likt på 16v som på cl? Og går det om hverandre? MVH Joacim Ja det er likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2007 Supert;) da ble jobben min litt lettere! Takker for raskt svar;) MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...