Anbefalte innlegg

Har en 2003 mod A3 tdi med Xenonlykter.Nå er det til min store fortvilelse kommet en sprekk i høyre glass som igjen medfører dugg på innsiden av lykta.Lykta er av typen bosch. Finnes det på en eller annen måte en mulighet for å bytte glasset på denne lykta? En ny komplett lykt koster jo ganske mye.

Tips og råd mottas med stor takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det finnes, på min 98 mod må jeg kjøpe ny lykt, koster fra 3500 og opp til over 4000 alt etter hvor man kjøper og rabatter.

Dette er bare for lyktehuset, resten må du flytte over...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt lyktehuset billigst mulig?? Har sjekka litt på NBS,men der koster den over 7 store.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde forsøke å skaffe en brukt lykt før du kjøper ny. Ring f.eks. Bilomsetningen på tlf 370 59 180. eller andre huggere. Om ikke Bilomsetningen har brukt, kan de skaffe ny original, sannsynligvis billigere enn NBS. VACN-medlemmer for rabatt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en kompis som også har defekt xenonlykt i a3`n sin, den kostet mer enn 7 store som du sier:p uff!!!:( Mulig å få tak i brukt kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallanor har kanskje vi har 15% der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.