Sperrepanel og målere på 1984 typ85.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Audi coupe quattro typ85 1984. Den er 95% strøken, men sliter litt med sperrene og målerne på "sperrebryterpanelet":p (olje temp. og volt). Problemet er at panelet er helt dødt og jeg tviler på at sperrene slår seg på når jeg vrir på bryter (de skal funke når de blir skrudd på manuelt under bilen).

Kan jo bare være en vakum slange eller noe sånt, eller en sikring. Men jeg har ikke så mye peiling på sånt. Er det noen som har litt peiling som vet dette? Og er det noen som bor i nærheten av Askim/indre østfold som vil hjelpe, så betaler jeg gjerne en slant for det.

På forhånd tusen takk

Jesper Graff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nesten tro at de er defekte, vakumklokkene! disse blir det lett lekkasje i!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk.

Men hele panelet med bryer osv, er dødt:confused: Hva kan det være da?

Jesper Graff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som om du mangler noe spenning der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert dumt spm. men hvordan får jeg ut panelet egentlig? Uten å risikere å dra det i filler: klø : Jeg er ekspert på å dra ting løst, og da samtidig ødelegge eventuelle fester: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter en ramme utapå midtkonsolen du må av med. Girmansjettem må av. Er det jeg husker i farten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.