#1 Skrevet September 23, 2007 Er det noen som vet om noen bra steder i Oslo og omegn (eventuelt hele Østlandet da jeg kjører mye rundt) for å ta bilder av bilen. F.eks noen steder med noe bra bakgrunns grafitti, noen gamle teglsteins bygninger, eller noen industriområder egnet for åat bilder. Legg gjerne ut noen bilder fra området hvis du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2007 Bare nevner noen jeg kommer på sånn helt i starten jeg: Ekebergrestauranten Byggeområdet ved Oslo S(der hvor den gamle NSB-skolen var) hvis du vil ha litt "bygge"-omgivelser Hvervenbukta Over P-huset ved Oslo S(der hvor taxi'ene er) Og ang. det med grafitti kan du sjekke ut Hausmann(vanskelig å få inn bilen i nærheten av noe der tror jeg), men det er en liten vei som heter Brenneriveien rett ved Vulkanhallen(ligger i nærheten av Hausmann og Elvebakken VGS) som det er en lang vegg som det er mye grafitti på. Det er vel det "beste" stedet mtp. grafitti jeg kommer på med en gang. Hvis du vil ha litt container-"følelse" så kan du stikke til Filipstadveien 2. De var de første jeg kom på... Det finnes sikkert bedre steder enn dette, men ta en titt på disse stedene så har du noen timer forann deg hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2007 de har jo holdt noen seanser på feiring bruk lørenskog, blidt noen kule bilder der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2007 Bare nevner noen jeg kommer på sånn helt i starten jeg:Ekebergrestauranten Byggeområdet ved Oslo S(der hvor den gamle NSB-skolen var) hvis du vil ha litt "bygge"-omgivelser Hvervenbukta Over P-huset ved Oslo S(der hvor taxi'ene er) Og ang. det med grafitti kan du sjekke ut Hausmann(vanskelig å få inn bilen i nærheten av noe der tror jeg), men det er en liten vei som heter Brenneriveien rett ved Vulkanhallen(ligger i nærheten av Hausmann og Elvebakken VGS) som det er en lang vegg som det er mye grafitti på. Det er vel det "beste" stedet mtp. grafitti jeg kommer på med en gang. Hvis du vil ha litt container-"følelse" så kan du stikke til Filipstadveien 2. De var de første jeg kom på... Det finnes sikkert bedre steder enn dette, men ta en titt på disse stedene så har du noen timer forann deg hvertfall. Jeg få se om ikke jeg kan finne den grafitti veggen, de andre lokasjonene er ikke helt hva jeg hadde i tankene... de har jo holdt noen seanser på feiring bruk lørenskog, blidt noen kule bilder der. Jeg hadde tenkt å være med der en dag men jobben kom desverre i veien:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2007 Svær graffiti-vegg ved Blå som nevnt her andre steder dukker også opp etter en tur på østkanten rundt hausmania. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2007 Skal vi se åssen skal jeg forklare dette da? Husker ikke hva gata heter, men... Fra Trondheimsvegen ved Veitvet, forbi bowlingen og minibanken, går vegen rett ned til Østre Aker veg. På veg nedover der, ved idrettsplassen, på høyre side, er det en bygning med heftig grafitti på. Jeg har tatt bilder av hunden min der selv, mot veggen. Detta er et stykke nedenfor boligblokkene, så det er liksom i ingenmannsland. Linjegods er liksom neste stopp på andre siden av Østre aker'n- For å komme dit via veien jeg beskrev må man kjøre nordover på Trh. veien fra Linderud. His ikke kan man kjøre inn fra Nedre kalbakkvei. Høyre i rundkjøringa ved aker' og medisinal depoet, og høyre igjen, så voila,på vesnstre hånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2007 gamle flystripa på gardemoen er jo knall leca fabrikken i rælingen, norges varemesse i lillestrøm, p-huset bak jessheim senter, gressmatta på exporama senteret på olavsgård, gjør som jeg gjør. kjør litt rundt å se hva du finner av steder. er det masse bra steder i nærheten av der du bor også. bare at man ser seg blind på de. si ifra visst du skal ta turen rundt i akershus så kan jeg sikkert henge meg på og teste kamra litt mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...