#1 Skrevet September 23, 2007 Hei! Hvor finner jeg motorkoden på bilen min? Det er en 01 a3 1.8 TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2007 www.mekonomen.no skriv inn reg nr så kommer det opp, jaffal på alle jeg har testa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2007 Står vel også i serviceheftet, eller i instruksjonsboken et sted;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2007 Og hvis bilen er ombygd, og du ikke har servicehefte eller instruksjonsbok så finnes den kanskje på motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2007 Og om alt annet feiler er det godt mulig du finner det på en meget synlig liten brakket under plastdekselet som dekker coilene:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...