#1 Skrevet September 24, 2007 Hei alle. Vi skal ha styremøte i lokallaget onsdag 3/10 for bla. å diskutere litt hva vi skal gjøre fremover. Her trenger vi innspill fra alle medlemmer i lokallaget, det betyr f.eks DEG:D Har du noe du har lyst til at lokallaget skal prøve å få til eller noe du helst ser at vi ikke skal gjøre fremover er dette en god sjanse til å få det luftet. Eksempler på dette kan være aktiviteter som treff, felleskjøringer til arrangement, besøk hos...? eller egentlig hva som helst. Måten du får frem ditt budskap til styret på er: Enten å legge et innlegg i denne tråden eller å kontakte en av oss i styret direkte så vil denne selvfølgelig legge frem ditt ærend på styremøtet. De som er i styret i Ålesund lokallag i dag er: Leder: Terje Rønning Nestleder: Espen Andrè Nørve Kasserer og materiell-ansvarlig: Henrik Kjelstadli Sekretær: Peder Grande Styremedlemmer: - Jan Åge Borgen - Øystein Nedregård - Ole Johnny Tønnesen - Ole Christian Tennøy - Trond Wiggo Grøvdal e-postadresser og telefonnumre fåes ved forespørsel. En lite oppfordring til slutt: Ta kontakt, gi oss noe å jobbe med: vinke : -Terje- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2007 Veit ikkje om nord vest treffet som var i Ålesund i år er noke som er planlagt å ha kvart år, men dette er ivertfall noke som eg syns er ein ting som absolutt skulle ha vore gjort igjen. Etter mi meinig var det ein suksess heile helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2007 Hvor skal dette være da Terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2007 Hvor skal dette være da Terje? Hvor skal hva være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2007 Vi skal ha styremøte i lokallaget onsdag 3/10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2007 På peppes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2007 På peppes.. jeg kommer jeg Terje. glemte å svare på sessemessen ista. var litt hektisk på jobb:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2007 Vil bare bumpe denne siden det sålangt ikke har vært så mye respons... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2007 Veit ikkje om nord vest treffet som var i Ålesund i år er noke som er planlagt å ha kvart år, men dette er ivertfall noke som eg syns er ein ting som absolutt skulle ha vore gjort igjen. Etter mi meinig var det ein suksess heile helga. Forhåpentligvis blir Nordvest arrangert enten i Molde eller i Kristiansund neste år. Vi kommer selvfølgelig til å diskutere det men for å være helt ærlig var det veeeeldig mye arbeid fordelt på altfor få personer. Men det var ei bra helg da: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2007 Det skal ver klubbmøte på jobben på onsdag, og sia e set i styret der med (jada...som sekretær) så må e nok stille der.. Men det møtet e kl 16.00, regna med det e 19.00 på Peppes eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2007 Det skal ver klubbmøte på jobben på onsdag, og sia e set i styret der med (jada...som sekretær) så må e nok stille der.. Men det møtet e kl 16.00, regna med det e 19.00 på Peppes eller ? Jeg må jobbe Er ikke ferdig på jobb før 8 eller 9 tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2007 Da e det avklart, møtet blir onsdag 3.10 klokka 19.00, på peppes i sentrum.. Alle involverte får sms fra me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 2, 2007 Lokallag gensera? kan ikke dokke ta å få lage eller få kjøp inn litt av det da? kunne ha tenkt mej en sann:Pveit om andre oso som vil ha sej.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2007 Lokallag gensera? kan ikke dokke ta å få lage eller få kjøp inn litt av det da? kunne ha tenkt mej en sann:Pveit om andre oso som vil ha sej.. dette var ikke dumt, jeg må ha ny også min er utslitt etter at det blei en jobbe skru genser Send pm Peeijder eller Terje (eller andre som var der for den saks skyld om hva som blei tatt opp da. kom akkurat fra jobb og skal på jobb igjen kl 05.00 i natt så det utgikk med høye kneløft idag å ta turen. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg vil ha hettegenser med klub b logo:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 3, 2007 genser er tatt opp å under kniven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg vil ha truse med klubblogo! helst bokser:D Og jeg skulle gjerne hatt en streamer som mange har her... men veit ikke hvor jeg kan få tak i det.. Skal jeg lage en selv må en jo ut med sikkert 1000 lappen for 1 stk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 3, 2007 Ang. boxer med logo, ta kontakt med styret og spør om de kan legge til i sortimentet på web-shopen Ang. streamer så mener jeg på det var folka i Nord-Trøndelag som holdt på med dette...men det er nok et par år siden nå, så er ikke sikkert de har flere igjen Men gjør et søk på "streamer" her på forumet så finner du nok (kanskje) noe info eller noen du kan spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 5, 2007 Vist klubbgenser blir aktuelt (noe det BURDE bli) så skulle vi/dokke vel prøvd å fått til en med nytt design?? Kjedelig å kjøpe samme gensern en gang til Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 5, 2007 Vist klubbgenser blir aktuelt (noe det BURDE bli) så skulle vi/dokke vel prøvd å fått til en med nytt design??Kjedelig å kjøpe samme gensern en gang til Mvh heilt enig i den Aleks. min er så gåen at d e bare filler igjen av den vi får sette oss ned å designe en da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 5, 2007 Joda, det er bare å koke hodene i sammen det og komme opp med et nytt design. Det blir da et tillegg for oppstart men det skal vi vel stå over om det blir nok folk som skal ha gensere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 5, 2007 Joda, det er bare å koke hodene i sammen det og komme opp med et nytt design.Det blir da et tillegg for oppstart men det skal vi vel stå over om det blir nok folk som skal ha gensere. Oppstart? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 5, 2007 Si at genseren koster 200kr. Så skal trykkeriet ha 50kr for å trykke på vårt "design". Men for å "lage til" dette designet skal de i tillegg ha en oppstarts-sum på f.eks 1000kr. Denne summen blir da fordelt på alle genserne. Dvs, bestiller vi 5 gensere, blir det (1000kr/5) 200kr ekstra for hver genser (totalt 450kr). Bestiller vi 20 gensere, blir det (1000kr/20) 50kr per genser (totalt 300kr).. Prisene er altså kun et eksempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...