#1 Skrevet September 24, 2007 Som tittel sier; hvem forhandler disse i Norge? Fabrikanten er vist nok; Raderwerks (BBS LM) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2007 pooorrrnnnoooo, eneste er vel prisen? de så dyre ut, hehe, de hadde sett vilt råe ut på sølv farget bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2007 pooorrrnnnoooo, eneste er vel prisen? de så dyre ut, hehe, de hadde sett vilt råe ut på sølv farget bil;) Det var det jeg tenkte og...hadde blitt veldig bra...i 8.5x19 koster de 325 $ fra nettsiden til Raderwerks...frakten tør jeg ikke tenke hva koster...sikkert 500 $ eller noe i den stil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2007 hehe, er nok ikke så dyrt som 500 hvis du tar den med sneglefart, altså båt, flyfrakt er nok i den duren, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2007 http://www.jetcarrier.com/ er billig og skal visstnok være bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2007 Det er BBS LM Time Attack Edition.. Kule de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2007 Det er BBS LM Time Attack Edition.. Kule de. Er de å få kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2007 Vet ikke om BBS lager de i denne versjonen, de jeg har sett er som regel replika fra BB5. Hvor å få kjøpt vet jeg ikke.. Mener å ha lest noen kjøpte de fra http://www.gtuningwerks.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2007 http://www.jetcarrier.com/ er billig og skal visstnok være bra Bra tips Per Henrik (og Tom Henning)...de er jaggu billige!! 295 nok ved sjøfrakt...kommer det noe moms inn på disse felger når de blir sendt til Norge? Hvis de skal hentes på det lokale postkontor koster det vel og lidt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2007 Vet ikke om BBS lager de i denne versjonen, de jeg har sett er som regel replika fra BB5.Hvor å få kjøpt vet jeg ikke.. Mener å ha lest noen kjøpte de fra http://www.gtuningwerks.com/ Det billede jeg lastet opp er vel BB5...Reps. Koster 325$ i 8.5x19 ET 35/45 fra Raderwerks nettside...med dagens dollarkurs er det jo overkommelig...og med billig frakt så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2007 da er det jo bare kjøre på da;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 24, 2007 da er det jo bare kjøre på da;) hehe Ja får vel begynne å spare da...imo noen av de råeste hvis vi snakker svarte felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 24, 2007 sparer til felger jeg også=) skal bestille i løpet av vintern=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 24, 2007 sparer til felger jeg også=) skal bestille i løpet av vintern=) Får vel satse på en tidlig juleaften på oss da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 24, 2007 Har jo et sett strøkne 7x17 S-Line som jeg kanskje kunne selge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 24, 2007 Det var det jeg tenkte og...hadde blitt veldig bra...i 8.5x19 koster de 325 $ fra nettsiden til Raderwerks...frakten tør jeg ikke tenke hva koster...sikkert 500 $ eller noe i den stil... De var iallfall billige i forholt til orginale BBS LM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 24, 2007 De var iallfall billige i forholt til orginale BBS LM Synes absolutt dette er en OK pris...tør ikke tenke på hva de org. kostet/koster?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 24, 2007 hehe=)I tror ikke mine kommer før hjul? men kan tenkes jeg bestiller neste mnd, mye overtid den mnd her så=) blir litt penger i kassa=) men jeg må ha adaptere som koster mer en hjula da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 24, 2007 Synes absolutt dette er en OK pris...tør ikke tenke på hva de org. kostet/koster?!BBS LM koster i 8,5x19 kroner 7250 pr stk hos Gundersen Sportscar..........11x19 koster bare 740 kroner mer. (7990 kr) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 24, 2007 BBS LM koster i 8,5x19 kroner 7250 pr stk hos Gundersen Sportscar..........11x19 koster bare 740 kroner mer. (7990 kr) Så pass ja...det er jo like mye som 4 stk av de her rep'sene Hadde min vært en S3 såe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 28, 2007 BBS LM koster i 8,5x19 kroner 7250 pr stk hos Gundersen Sportscar..........11x19 koster bare 740 kroner mer. (7990 kr) BBS har satt opp prisene sine etter nye eierne kom på banen. BBS LM i 19" koster 10.250,- pr.stk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 29, 2007 hehe...da tar jeg 5 stk...må jo ha et reservehjul også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 29, 2007 fant disse her.. http://cgi.ebay.com/19-LM-Style-WHEELS-AUDI-A4-S4-A6-S6-A8-RS4-Avant-RIMS-A_W0QQitemZ200164913585QQihZ010QQcategoryZ43956QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 29, 2007 fant disse her.. http://cgi.ebay.com/19-LM-Style-WHEELS-AUDI-A4-S4-A6-S6-A8-RS4-Avant-RIMS-A_W0QQitemZ200164913585QQihZ010QQcategoryZ43956QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem WOOOOOOW...det var faen meg BILLIG...har sendt en epost ang. frakt...vet om et annet firma i los unidos estados som tar 299$ for frakt til Norge... Dette kunne være den beste løsning for å kjøpe billige BBS Replika LM Time Attack... TAKKER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 30, 2007 Herlige felger gjort herligere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...