#1 Skrevet September 24, 2007 hadde bilen på eu kontroll her sist uke, fikk da 2r feil på avgass. Bilen er en trimmet 83 golf gti, 1800 8v motorkode DX... er byttet til porsche bensinmengde fordeler og porsche dyser osv.. Problemet er at jeg fikk 2r feil pga for høy HC i avgassen, dette er jo da bensinmengde som ikke blir forbrennt skikkelig.. C02 var innenfor, mens HC var maaange ganger høyere enn det som skal være.. 300 er visst en ca max.. min målte 1850 på det meste: haha : HVA kan gjøres for å få ned HC så jeg kan få eu godkjent rotta? kan dette justeres ned ved magrere blanding eller bør jeg byte dyser og bensinmengdefordeler til orginal gti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2007 ingen? ? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2007 du må nok la dte gå noen timer så folk får sjangs til å oppdage tråden din:) jeg vil tro at det letteste er å bytte til org deler for å få den godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2014 fylle e85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2014 Fylle E85 er det letteste, men du har nok alt for fet blanding så burde justeres ned på et eller annet vis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2014 regner vel nesten med han har funnet ut av det nå...? 7år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2014 Hahaha, det så jeg ikke:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...