#1 Skrevet September 24, 2007 Har en Audi S6 c4. med takluke. Problemet begynte i dag med at når jeg låser opp bilen med sentrallås og starter bilen går takluken opp. det er også problemer med å styre den med bryteren i taket. Hva kan være galt??. er det bryteren som må byttes. Hadde vært greit å få ordnet dette før snøen komer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2007 Bytt batteri så er nok problemet borte. Du har mest trolig et veldig dårlig batteri, så når du starter bilen så tror takluka at du har kjørt av veien og bilen er under vann.. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2007 Har hatt dette problemet på min også, dog ikke alltid når jeg strarter bilen, men under kjøring. Byttet bryteren, og problem borte, bortsett fra at det har skjedd igjen da, et år etter jeg byttet. Elektronikken på disse nye audieene virker noe sårbar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...